فرصت تعامل اثرگذار بانوان مسلمان در مسابقات بین المللی


فرصت تعامل اثرگذار بانوان مسلمان در مسابقات بین المللی

شبانی با اشاره به وجوه امتیاز مسابقات بین المللی قرآن بانوان، تاکید کرد: این رقابت ها فرصت تعامل اثرگذار بانوان مسلمان را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، «الهام شبانی» درباره ایرادات اصلی که در رقابت متسابقین وجود داشت، اظهار کرد: بیشتر ایرادات در بخش وقف و ابتدا بود، چنان که در هر جا که می خواستند وقف کرده و از هر جا که مدنظرشان بود، ابتدا داشتند.

راهنمای حفاظ در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان ، تجوید را از نقاط قوت شرکت کنندگان در این مسابقات دانست و افزود: لحن و تنوع لحنی هم در آنها آنطور که ما در ایران رعایت می کنیم، وجود نداشت.
شبانی درباره سطح کیفی مسابقات بین المللی قرآن بانوان بیان کرد: سطح به ویژه در بخش بزرگسال بسیار قوی و نزدیک به هم است.

وی با اشاره به سابقه حضورش در مسابقات بین المللی لیبی ابراز کرد: اعطای کارنامه به متسابقین به شرکت کنندگان بلافاصله بعد از تلاوت و نیز تبیین آیین نامه داوری، بیان اشکالات توسط استاد راهنما و حضور مترجمان برای ارتباط متسابقین با داوران از نقاط قوت مسابقات ما است که بر کیفیت کار می افزاید.

این حافظ بین المللی درباره افق های پیش رو برای بانوان در پی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن، تاکید کرد: هر چه دامنه ارتباط با بانوان از طریق این مسابقات بیشتر شود تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به شبهات علیه شیعه با این مسابقات و نمایش توانمندی قرآنی بانوان پاسخ داده می شود.

شبانی درباره فرصت سازی های مسابقات بین المللی قرآن بانوان برای تعامل زنان جهان اسلام خاطرنشان کرد: این فرصت فراهم می شود اما ما باید آن را حفظ کنیم.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن بانوان از ۲۰ تا ۲۳ فروردین با حضور نمایندگانی از ۲۶ کشور جهان در هتل هما برگزار گردید.
پایان پیام/551

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان