ایسوس ذنفون لایو L2 از راه رسید


رسانه کلیک – گوشی ایسوس ذنفون لایو L2 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است. ایسوس از یک گوشی هوشمند پایین رده رونمایی کرد. ایسوس ذنفون لایو L2 که به عنوان جایگزین ذنفون لایو L1 روانه بازار می شود، تغییرات کمی را در مقایسه با این اسمارت […] نوشته ایسوس ذنفون لایو L2 از راه رسید اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – گوشی ایسوس ذنفون لایو L2 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است.

ایسوس از یک گوشی هوشمند پایین رده رونمایی کرد. ایسوس ذنفون لایو L2 که به عنوان جایگزین ذنفون لایو L1 روانه بازار می شود، تغییرات کمی را در مقایسه با این اسمارت فون تجربه کرده است.

ایسوس ذنفون لایو L2 از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. در جلوی این گوشی هوشمند دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که از فلاش LED پشتیبانی می کند. دوربین سلفی این دستگاه قادر به تشخیص چهره صاحب خود است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار می شود که هر کدام از آن ها دارای پردازنده متفاوتی است. نسخه مجهز به 16 گیگابایت حافظه داخلی از پردازنده اسنپدراگون 425 بهره می برد و مدل 32 گیگابایتی آن دارای چیپست اسنپدراگون 430 است.

تمام نمونه های این گوشی هوشمند دارای 2 گیگابایت بوده و از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند. ایسوس ذنفون لایو L2 به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز شده و از فلاش LED بهره می برد.

ایسوس ذنفون لایو L2 از راه رسید

وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر برای شارژ آن باید از پورت قدیمی microUSB استفاده کند. این اسمارت فون دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و به رادیو FM مجهز شده است.

ایسوس ذنفون لایو L2 به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو به همراه رابط کاربری ZenUI 5 مجهز شده که برخلاف نسل قبلی خود، فاقد اندروید گو است.

کاربران می توانند این گوشی هوشمند شرکت ایسوس را در رنگ های آبی و قرمز سفارش دهند. در حال حاضر ایسوس در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده؛ با این حال کاربران در ایالات متحده آمریکا و کانادا در آینده نزدیک قادر به خرید آن خواهند بود.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی