سباستین فتل: درباره پیروزی با دستور تیمی از همیلتون سوال بپرسید


فرمول یک ایران – پس از حادثه های اخیر، سباستین فتل معتقد است که فراری قربانی رسانه ها و دیدگاه های نه چندان خوب آن ها شده است و و خبرنگاران می توانند چنین سوالاتی را از لوئیس همیلتون، راننده مرسدس بپرسند. فراری که در ابتدای فصل 2019 اعلام کرده بود که اولویت تیم، راننده ی آلمانی آن ها خواهد بود، رکورد صد در صدی استفاده از دستور تیمی در فصل جاری را...

فرمول یک ایران – پس از حادثه های اخیر، سباستین فتل معتقد است که فراری قربانی رسانه ها و دیدگاه های نه چندان خوب آن ها شده است و و خبرنگاران می توانند چنین سوالاتی را از لوئیس همیلتون، راننده مرسدس بپرسند.

فراری که در ابتدای فصل 2019 اعلام کرده بود که اولویت تیم، راننده ی آلمانی آن ها خواهد بود، رکورد صد در صدی استفاده از دستور تیمی در فصل جاری را با دادن یک دستور تیمی دیگر در چین حفظ کرد. در اوایل مسابقه به چارلز لکلرک در رادیو تیمی گفته شد که اجازه عبور به سباستین فتل را بدهد. فتل بعد از جابجا شدن با لکلرک از او سریع‌تر بود اما نه به قدری که بتواند فشاری به رانندگان مرسدس بیاورد. در نهایت مرسدس برای سومین بار متوالی در این فصل 1-2 کرد تا هزارمین گرندپری تاریخ فرمول یک با برتری لوئیس همیلتون و مرسدس پایان یابد. اما در طرف دیگر و در گاراژ مارانلویی ها این دستور تیمی باعث شد تا سومی و چهارمی بالقوه‌ی آن‌ها به کسب رده‌ی سوم برای فتل و پنجم شدن لکلرک بیانجامد.

از فتل پرسیده شد که آیا بهترین کار برای کسب عنوان قهرمانی و پیروزی دستور تیمی است؟ او پاسخ داد که:

نمی دانم می توانید این را از همیلتون بپرسید، مرسدس در وضعیت بسیار متفاوت تری بوده است، ما در گذشته چیزهایی شبیه به این را دیده ایم همان طور که متیا گفت ما باید در قالب یک تیم عمل کنیم.

دو هفته پیش چارلز لکلرک در بحرین سریع تر بود و سبقت گرفتنش ساده به نظر می آمد. این ناراحت کننده است که ما در پایان مسابقه ی چین نتوانستیم در رتبه های سوم و چهارم باشیم.

من می خواهم جلو تر از لکلرک باشم و او می خواهد جلوتر از من باشد و این موضوع از این فراتر نمی رود، اما گاهی اوقات سخت می شود و شما می توانید هر چیزی را از این پاسخ به دست آورید.

سباستین فتل: درباره پیروزی با دستور تیمی از همیلتون سوال بپرسیدسباستین فتل: درباره پیروزی با دستور تیمی از همیلتون سوال بپرسید چارلز لکلرک و سباستین فتل – بحرین 2019

فتل گفت که بحث درباره ی راننده شماره یک و راننده شماره دو خسته کننده نیست بلکه فقط دردناک است که مدام به سوالات تکراری پاسخ دهد. او اضافه کرد:

اولویت همیشه تیم است. این گونه چیز ها خوشایند نیست و یکم حالت، از هر دست بدی از همان دست میگیری را دارد.

در حال حاضر همیشه سعی می کنیم کار درست را انجام دهیم. می توانم ببینم که این موضوع برای همه آسان نیست.

سباستین فتل: درباره پیروزی با دستور تیمی از همیلتون سوال بپرسیدسباستین فتل: درباره پیروزی با دستور تیمی از همیلتون سوال بپرسید سباستین فتل – چین 2019

قهرمان چهار دوره فرمول یک همچنین در کنفرانس خبری چند روز گذشته به شدت با رسانه ها به دلیل پرسیدن چنین سوال هایی برخورد کرد:

بگذارید این را بگویم که در آن لحظه که چنین اتفاقی رخ داد، من می دانستم که با چنین سوال هایی رو به رو خواهم شد.

مطمئن نیستم که بخواهم به چنین سوالاتی جواب بدهم زیرا من کمی مخالف روشی هستم که شما و همه ی شماها کار می کنید چون شما برخی جملات را از پاسخ اینجا و آنجای من جدا می کنید و به سبک غلطی قرار می دهید.

بنابراین اگر دوباره چنین سوالی را نیم ساعت دیگر در پدوک از من بپرسی، شاید من به تو یک جواب بسیار سرراست بدهم که نتوانی آن را بنویسی یا ضبط کنی! بنابراین این روشی است که نه همه ی شما اما بسیاری از شما کار می کنید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق