پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها/برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها


پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها/برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها

دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه، برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، برگزار شد و چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

در مهمترین مسابقه این مرحله، تیم ناپولی در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان آرسنال بود که با یک گل شکست خورد. تک گل این مسابقه را الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی توپچی‌ها در دقیقه ۳۶ و روی یک ضربه آزاد تقریبا راه دور به شکلی زیبا به ثمر رساند.

با توجه به اینکه دیدار رفت دو تیم در لندن با پیروزی دو بر صفر آرسنال به پایان رسیده بود، شاگردان امری با پیروزی سه بر صفر در مجموع دو مسابقه، راهی مرحله بعد شدند. با حذف شاگردان آنچلوتی، تنها نماینده باقی مانده ایتالیا از رقابت‌های اروپایی هم حذف شد و مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، بدون نماینده‌های کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها/برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها

در دیگر مسابقه مهم، تیم چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان تیم اسلاویا پراگ بود که نتیجه بازی دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کردند و در مسابقه‌ای پرگل و جذاب، آبی‌های لندن با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست یافتند. شاگردان ساری که در بازی رفت در کشور جمهوری چک نیز یک بر صفر برنده شده بودند، با پیروزی پنج بر سه در مجموع دو مسابقه راهی مرحله بعد شدند تا از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ اروپا، دو تیم از انگلیس حضور داشته باشند؛ دقیقا مانند لیگ قهرمانان اروپا که دو تیم لیورپول و تاتنهام به نیمه نهایی رسیدند.

در این مسابقه تیم میزبان در ۱۷ دقیقه ابتدایی مسابقه سه گل زد و پدرو در دقیقه پنج، دلی (گل به خودی) دقیقه ۹ و ژیرو دقیقه ۱۷ این سه گل را زدند. سپس توماس سوچک دقیقه ۲۶ یکی از گل‌ها را برای اسلاویا جبران کرد و یک دقیقه بعد باز هم پدرو گلزنی کرد و نتیجه را چهار بر یک کرد. در نیمه دوم اسلاویا پراگ دو گل دیگر توسط پتر شوچیک در دقایق ۵۱ و ۵۴ به ثمر رساند تا سنگینی شکست کم شود و این مسابقه مانند بازی دیشب منچسترسیتی و تاتنهام با نتیجه چهار بر سه به پایان رسید.

در دیگر مسابقه، تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان میزبان بنفیکای پرتغال بود که با دو گل به پیروزی رسید. بازی رفت دو تیم با درخشش و هت تریک ژائو فلیکس پدیده ۱۹ ساله این روز‌های فوتبال پرتغال، با نتیجه چهار بر دو به سود بنفیکا به پایان رسیده و با نتیجه بازی امشب، این دو تیم در مجموع دو مسابقه چهار بر چهار مساوی کردند، اما تیم اینتراخت با دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، صعود کرد. فلیپ کاستیچ دقیقه ۳۶ و سباستین روده دقیقه ۶۷ گل‌های تیم آلمانی را در این مسابقه زدند تا ژرمن‌ها در نیمه نهایی رقابت‌های اروپایی امسال، بدون نماینده نباشند.

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی در شب کامبک ژرمن ها/برد چلسی با تقلب از پپ و پوچ و صعود مقتدرانه خفاش ها

همچنین تیم والنسیا موفق شد در ورزشگاه مستایا با دو گل از سد مهمانش ویارئال عبور کند و با توجه به پیروزی سه بر یک در بازی رفت و در ورزشگاه سرامیکا، در مجموع دو بازی در یک نبرد تمام اسپانیایی با نتیجه پنج بر یک به پیروزی دست یافت و صعود کرد. تونی لاتو دقیقه ۱۳ و دنیل پارخو دقیقه ۵۴ گل‌های خفاش‌ها را در این مسابقه به ثمر رساندند.

به این ترتیب با پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، چهار تیم آرسنال، چلسی، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا جواز حضور در نیمه نهایی را گرفتند. در نیمه نهایی ، آرسنال و والنسیا به مصاف هم می روند و اینتراخت فرانفورت رو در روی چلسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی‌ها / لیورپول اژد‌ها را به آتش کشید

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی و هت تریک جانشین رونالدو در پرتغال/خفاش ها فاتح جنگ داخلی اسپانیا در شب برد چلسی

انتهای پیام/

نتایج مسابقات دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...