چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟


چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟
شرکت هواوی وعده داده است یک گوشی هوشمند ۶۰۰ دلاری ۵G را برای فروش به خریداران آماده کند. این وعده به این معناست که گوشی جدید هواوی تقریب نصف قیمت گوشی هایی خواهد بود که رقبای این شرکت قصد ارائه به بازار ۵G دارند.

به گزارش انتخاب، گوشی جدید هواوی تفاوت هایی آشکار با دیگر گوشی های این شرکت و البته گوشی های هوشمند موجود در بازار خواهد داشت و این تفاوت نیز چیزی نیست جز قیمت فوق العاده مناسب این گوشی ها. درواقع به گفته شرکت هواوی قرار است شاهد محصولی بسیار متفاوت با قیمتی مناسب باشیم.

شاید با خواندن این اطلاعات این سوال برایتان ایجاد شده باشد که اساسا چرا قیمت پایین گوشی ۵G هواوی تا این حد مهم است پاسخ این سوال روشن است؛ در شرایطی که انتظار می رود گوشی هوشمند برند سامسونگ که یکی از جدی ترین رقبای هواوی است با قیمت حدودی ۱۲۰۰ دلار به فروش برسد، طبیعی است که قیمت ۶۰۰ دلاری هواوی یک نوع هنجار شکنی و البته عاملی برای فروش بیشتر محسوب می شود.

هوواوی از مدتی پیش توسط چندین دولت در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا، با ممنوعیت هایی گسترده رو به رو شده است و در نتیجه این غول مخابراتی چین قصد دارد با فروش گوشی های ۵G توجه مخاطبان بین المللی را به سمت خود جلب کند.

پیتر ژو، مدیر ارشد بازاریابی بی سیم در شرکت، هواوی اعلام کرده که این شرکت نه تنها قصد دارد قیمت پایه گوشی های ۵G خود را از ۶۰۰ دلار آغاز کند، بلکه قصد دارد این رقم را تا سال ۲۰۲۰ کاهش دهد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: " برخی از کاربران از من می پرسند که آیا امکانش وجود دارد که تا سال آینده شاهد گوشی ۳۰۰دلاری باشیم؟ و من احتمال وقوع این موضوع را دور از ذهن نمی بینم."

اگر این ادعا صحت داشته باشیم کاهش قیمت مذکور هواوی را قادر می سازد تا رقبای خود را شکست دهد. به عنوان مثال، گلکسی S10 5G سامسونگ یکی از قوی ترین رقبای هواوی است که می تواند از این قیمت ها به شدت متضرر شود. سال گذشته، شرکت هوآوی اپل را تبدیل به دومین سازنده گوشی های هوشمند در جهان کرد و اکنون خود را برای سلطه جهانی آماده می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...