ایران امن ترین کشور منطقه است


ایران امن ترین کشور منطقه است

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به پشتوانه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح، ایران امن ترین کشور در بحران زده ترین منطقه جهان است.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری در درمراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: سال 1358 که دشمنان خارجی با کمک همدستان داخلی آن ها توطئه حذف ارتش از ساختار نظامی کشور را داشتند امام خمینی (ره) با دور اندیشی که نسبت به آینده کشورداشتند با صدور بیانیه ای 29فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.
وی ادامه داد: توطئه جدا سازی بخش هایی از کشور در مناطق کردستان، آذربایجان و ترکمن صحرا در اوایل انقلاب و تحمیل هشت سال جنگ در شرایطی که ایران به کمترین سلاح های نظامی دسترسی داشت و همه دنیا مقابل ایران ایستاده بود، توسط نیروهای مسلح کشور خنثی شد.
مظفری یادآور شد: اگر در دوران جنگ تحمیلی هوشیاری نیروهای مسلح و پیوند عمیق و ناگسستنی بین آن ها با مردم و درایت رهبری و از خود گذشتگی و ایثار جوانان برومند کشور در یگان های نظامی و انتظامی نبود، مشکلات بیشتر و عمیق تری به وجود می آمد.
مظفری خاطرنشان شد: مایه خوشحالی است که نیروهای مسلح در همه بخش ها وحوزه هاهمواره در کنار مردم هستند و به عنوان نمونه در سیل اخیر برای کمک به هموطنان آسیب دیده همه دست به دست هم دادند و به کمک هموطنانمان شتافتند که این اتحاد باعث سربلندی واقتدار کشورمان شده است.
*امام راحل پایه های ارتش را محکم کرد
امام جمعه کیش نیز دراین مراسم با بیان اینکه یکی از بهترین وهوشمندانه ترین تصمیم های امام خمینی (ره) تعیین روز ارتش بود گفت: رهبر کبیر انقلاب با این اقدام پایه های ارتش را درکشور محکم کرد و باعث استحکام فعالیت ارتش شد.
حجت الاسلام احمد حسن زاده افزود: امروز کشور ما دارای ارتشی است که ویژگی های منحصربفردی دارد و ایران تنها صاحب یک ارتش نظامی نیست، بلکه ارتش امروز یک نیروی فکری، اعتقادی و معنوی است.
وی تاکید کرد: این ویژگی ها، ارتش کشورمان را در میان همه ارتش های جهان ممتاز کرده و این افتخاری برای نظام اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه کیش اضافه کرد: نام مدافع حرم و مدافع وطن برای نیروهای مسلح ایران اسلامی یک نام واقعی است که حصار امن این کشور عزیز هستند.
فرمانده پدافند هوایی کیش نیز در این مراسم اظهار داشت: توطئه دشمن علیه بخش دیگری از نیروهای انقلابی با حمایت آحاد مردم ولایتمدار از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.
سرهنگ سیف الله کاظم لو اضافه کرد:اقدام سخیف دشمن علیه سپاه باعث اتحاد و همبستگی بیشتر میان ارتش ، سپاه و سایر نیروهای مسلح به عنوان بازوان توانمند انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.
وی با اشاره به حضور پرتلاش نیروهای ارتش در کمک به مردم مناطق سیل زده خاطر نشان شد: ارتش با الگو گرفتن از شهدا، به ندای ولی امر مسلمین و فرمانده خود لبیک گفته و در عملیات مردم یاری در حادثه سیل با عزمی راسخ حضور یافتند.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جزیره کیش به مناسبت روز ارتش، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،امام جمعه جزیره، امام جمعه اهل سنت کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران و روسای اداره ها و نهادهای کیش در پایگاه پدافند هوایی جزیره برگزار شد.
دراین مراسم نیروهای نظامی وانتظامی جزیره کیش با اجرای رژه، توان عملیاتی و اجرایی خود را به نمایش گذاشتند.
2094

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان