بسته‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Overcooked 2 منتشر شد


طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی بسته‌ی الحاقی جدیدی برای عنوان Overcooked 2 منتشر شده است که محتویات و آیتم‌های مختلف و متنوعی از قبیل دستور العمل‌های خاص برای پخت غذا‌های متنوع، آشپزخانه‌های جدید و چندین سرآشپز ماهر دیگر را نیز به بازی اضافه کرده است. بازی Overcooked 2 در تابستان سال گذشته به‌طور رسمی منتشر...

بسته‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Overcooked 2 منتشر شد

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی بسته‌ی الحاقی جدیدی برای عنوان Overcooked 2 منتشر شده است که محتویات و آیتم‌های مختلف و متنوعی از قبیل دستور العمل‌های خاص برای پخت غذا‌های متنوع، آشپزخانه‌های جدید و چندین سرآشپز ماهر دیگر را نیز به بازی اضافه کرده است.

بازی Overcooked 2 در تابستان سال گذشته به‌طور رسمی منتشر شد و توانست موفقیت نسخه‌ی قبلی خود را تکرار کند و حتی نتیجه‌ای بهتر از آن‌ها را به کاربران ارائه دهد. وظیفه‌ی ساخت این بازی بر عهده‌ی استودیو گوست تاون گیمز (Ghost Town Games) بوده و شرکت تیم ۱۷ (Team 17) آن را منتشر کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی که توانست نظر کاربران را به خود جلب کند، می‌توان به گیم‌پلی روان و سرعتی، مکان‌ها و نقشه‌های پرجزئیات، موسیقی‌های هیجان انگیز و بخش چندنفره‌ی اعتیاد آور اشاره کرد که می‌تواند تا ساعت‌ها کاربران را سرگرم سازد.

حال به تازگی بسته‌ی الحاقی جدیدی تحت عنوان Campfire Cook Off در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفته که تجربه‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، یک نقشه‌ی منحصر به فردی همراه با کرم‌های شبتاب خیره‌کننده و نهرهای آرام بخش موجود در محیط آن، به بازی اضافه شده که بی‌شک توجه‌ی افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در این میان، ۱۲ عدد آشپزخانه‌ی معمولی و ۳ عدد آشپزخانه‌ی Kevin در دسترس قرار می‌گیرند. شایان ذکر است که سرآشپزهای جدیدی با نام‌های Owl Chef، Beaver Chef ،Explorer Chef و Bear Chef به بازی اضافه شده‌اند که هرکدام از آن‌ها از استیل و ویژگی‌های متمایزی نقش‌آفرینی می‌کنند.

معمولا یکی از محتویات به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بازی Overcooked 2 دستور العمل‌های منحصر به فرد برای پخت و پز شناخته می‌شوند که می‌توان به روش پخت غذاهایی مثل پنکیک زغال اخته و اسمورس اشاره کرد. طی نصب بسته‌ی الحاقی Campfire Cook Off، یک کوره‌ی آشپزی نیز به بازی اضافه می‌شود که برای استفاده از آن، نیاز به چوب و هیزم‌ است.

شایان ذکر است که علاوه بر موارد گفته شده، سیزن پس بازی Overcooked 2 نیز با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است. با خرید این سیزن پس، بسته‌ی الحاقی Campfire Cook Off و دو بسته‌ی الحاقی دیگر که مدتی بعد ارائه می‌شوند نیز در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که به‌‌روزرسانی Campfire Cook Off هم‌اکنون با قیمت ۵٫۹۹ دلار قابل خریداری است.

بازی Overcooked 2 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و همین‌طور پلتفرم رایانه‌های شخصی قابل دریافت است.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بسته‌ی الحاقی جدیدی برای بازی Overcooked 2 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403