بازی Assassin’s Creed Unity رایگان شد!


رسانه کلیک – به دلیل آتش سوزی کلیسای تاریخی نوتردام پاریس، شرکت یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Unity را به صورت رایگان در اختیار پی سی بازها قرار می دهد. چند روز پیش بود که کلیسای نوتردام واقع در شهر پاریس بنا به دلایلی در آتش سوخت و بخش عمده ای از این بنای تاریخی […] نوشته بازی Assassin’s Creed Unity رایگان شد! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – به دلیل آتش سوزی کلیسای تاریخی نوتردام پاریس، شرکت یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Unity را به صورت رایگان در اختیار پی سی بازها قرار می دهد.

چند روز پیش بود که کلیسای نوتردام واقع در شهر پاریس بنا به دلایلی در آتش سوخت و بخش عمده ای از این بنای تاریخی از بین رفت. قدمت این کلیسا به 850 سال پیش باز می گردد. حال، به دلیل آتش سوزی بنای نوتردام و نابودی بخشی از قسمت های کلیسا، شرکت فرانسوی یوبی سافت به منظور احترام به این حادثه تلخ، بازی محبوب Assassin’s Creed Unity را برای مدت محدودی به صورت کاملا رایگان به کاربران پلتفرم رایانه شخصی هدیه می دهد.

بازی پرطرفدار «اساسین کرید یونیتی» تاریخ چند صدساله فرانسه را به تصویر می کشد و در دوران انقلاب کبیر این کشور جریان دارد. بدین ترتیب، چندین بنای تاریخی از جمله کلیسای نوتردام در این بازی به طور کامل و با جزئیات بسیار بالایی شبیه سازی شده است. حال، به منظور احترام به وقوع این آتش سوزی تلخ، کاربران پلتفرم پی سی از امروز الی پنج شنبه 5 اردیبهشت فرصت دارند که بازی Assassin’s Creed Unity را به رایگان به حساب کاربری شبکه یوپلی خود اضافه کنند.

بازی Assassin’s Creed Unity رایگان شد!

نکته قابل توجه این است که عنوان محبوب «اساسین کرید یونیتی» صرفا برای یک دوره زمانی کوتاه رایگان نشده، بلکه با دریافت و افزودن آن به حساب کاربری خود، برای همیشه قادر به تجربه بازی خواهید بود. بنابراین، فرصت پیش آمده را از دست ندهید و هم اکنون با مراجعه به شبکه یوپلی و طی مراحل مربوطه، به طور دائم صاحب این عنوان ویدیویی شوید.

گفتنی است؛ در حال حاضر شرکت یوبی سافت صرفا نسخه پی سی بازی Assassin’s Creed Unity را به طور رایگان به علاقه مندان هدیه می دهد و هنوز خبری از عرضه رایگان این اثر روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیست.

بهتر است بدانید که عرضه رایگان بازی اساسین کرید یونیتی تنها اقدام از سوی شرکت یوبی سافت برای ابراز همدردی با آتیش سوزی کلیسای نوتردام نیست، بلکه این شرکت بازی سازی در حدود 500 هزار یورو برای بازسازی و ترمیم دوباره کلیسا به دولت فرانسه کمک مالی کرده است.

Source: GamesRadar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟