خبر خوش عراقی ها درباره بشار رسن!


پایگاه خبری الفرات عراق گزارش داد که ماجرای انتقال بشار رسن به لیگ قطر منتفی شده و این بازیکن قطعاً تا پایان مدت قراردادش در پرسپولیس می‌ماند. نوشته خبر خوش عراقی ها درباره بشار رسن! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش عراقی ها درباره بشار رسن!

الفرات عراق: بشار رسن به احتمال ۲۰۰ درصد در پرسپولیس می‌ماند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۴
خبر خوش عراقی ها درباره بشار رسن!

پایگاه خبری الفرات عراق گزارش داد که ماجرای انتقال بشار رسن به لیگ قطر منتفی شده و این بازیکن قطعاً تا پایان مدت قراردادش در پرسپولیس می‌ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این گزارش آمده است براساس منابع موثق خبری، بشار رسن هافبک ملی‌پوش عراقی باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت دو فصل با این باشگاه تمدید کرده است و تا پایان مدت قراردادش در لیگ ایران حضور خواهد داشت.

الفرات همچنین به نقل از منبع آگاه نزدیک به بشار رسن خاطر نشان کرده، پیشنهادات زیادی دریافت شده است، اما خود بشار دوست دارد در پرسپولیس بماند و با ثبات فنی به کارش ادامه دهد. بر این اساس باید تأکید کرد که انتقال بشار به لیگ قطر امکان‌پذیر نخواهد بود و احتمال باقی ماندن او در پرسپولیس ۲۰۰ درصد است!

روز گذشته نیز یک سایت عراقی دیگر این خبر را تکذیب کرده بود و از ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس خبر داده بود که در ادامه می توانید این خبر را مشاهده کنید:

موضوعی که رسانه عراقی در مورد ستاره پرسپولیس تکذیب کرد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز