ستاد مدیریت بحران در آستارا تشکیل شد


ستاد مدیریت بحران در آستارا تشکیل شد

آستارا - ایرنا - ستاد مدیریت بحران آستارا برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در ارتفاعات، آبگرفتگی و سیلاب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری این شهرستان گفت: قصور در رفع مشکلات مردم در هنگام بحران، از هیچ مدیری پذیرفته نیست و لایروبی رودخانه ها و تالاب ها با همکاری شرکت آب منطقه ای گیلان برای جلوگیری از سیلاب جدی گرفته شود.
حسن رستم زاد افزود: هواشناسی از فردا تا سه شنبه هفته آینده هوای آستارا را بارانی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرده است و راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و بخشداری ها آماده باشند.
وی بیان کرد: مصالح و شاخه های بریده درختان در زیر پل رودخانه مرزی آستاراچای احتمال وقوع سیلاب را تشدید می کند و لایروبی آن نقطه ضرورت دارد.
فرماندار آستارا گفت: حفاظت کوه، درخت و منابع طبیعی برای پیشگیری از سیلاب ضروری است و با عوامل برداشت غیر مجاز کوه برخورد شود.
رمضان دانش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز در این جلسه از آمادگی راهداران برای خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی و تجهیز 2 تیم تخصصی راهداری به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر و کامیون خبر داد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با یک هزار و 200میلیمتر بارش در سال، جزو پرباران ترین نقاط ایران است.
7105 / 7124/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا