با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!


رسانه کلیک – هواوی P30 پرو جدیدترین پرچمدار هواوی محسوب می‌شود که از امکانات و ویژگی‌های زیادی بهره می‌برد. در ادامه به بیان قابلیت‌های برتر این محصول می‌پردازیم. شرکت هواوی، به‌تازگی از تازه‌ترین گوشی پرچم‌دار خود، هواوی P30 پرو رونمایی کرده است؛ گوشی هوشمندی که در کنار آخرین نوآوری‌های هواوی در فناوری تولید گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های […] نوشته...

رسانه کلیک – هواوی P30 پرو جدیدترین پرچمدار هواوی محسوب می‌شود که از امکانات و ویژگی‌های زیادی بهره می‌برد. در ادامه به بیان قابلیت‌های برتر این محصول می‌پردازیم.

شرکت هواوی، به‌تازگی از تازه‌ترین گوشی پرچم‌دار خود، هواوی P30 پرو رونمایی کرده است؛ گوشی هوشمندی که در کنار آخرین نوآوری‌های هواوی در فناوری تولید گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های بی‌سابقه‌ای در زمینه عکاسی را در اختیار کاربران گذاشته است.

سیستم دوربین چهارگانه لایکا

با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو از دوربین اصلی چهارگانه لایکا بهره می‌برد که انقلابی در زمینه دوربین گوشی هوشمند به شمار می‌آید. در این مجموعه شاهد یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی هستیم که به حسگر هواوی SuperSpectrum Sensor مجهز است تا بتواند نور بیشتری جذب کند.

سنسور دوم ۲۰ مگاپیکسلی و اولترا واید است که امکان عکاسی در حالت افقی و عمودی را دارد. سومین دوربین هم یک سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با لنز SuperZoom است. این مجموعه را یک دوربین Huawei Time of Flight و یا به‌طور مختصر ToF همراهی می‌کند که برای اندازه‌گیری عمق میدان طراحی شده است. گوشی هواوی P30 پرو به کمک اطلاعاتی که از طریق این دوربین به دست می‌آورد، می‌تواند عکس‌هایی بگیرد که پس‌زمینه‌شان محو است و سوژه اصلی عکس در فوکوس کامل قرار دارد.

همچنین برای این گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی ثبت کند.

سوپرزوم (SuperZoom)

با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!

مهندسان هواوی توانسته‌اند راهی برای قرار دادن یک لنز زوم بزرگ در داخل بدنه‌ باریک هواوی P30 پرو پیدا کنند. این لنز SuperZoom امکان زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم ترکیبی ۱۰ برابری را فراهم می‌کند. گوشی هواوی P30 پرو می‌تواند با استفاده از این لنز به زوم دیجیتال ۵۰ برابری برسد و دورترین سوژه‌ها را نزدیک کند.

دید دوگانه در حالت فیلم‌برداری

با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!

گاهی فیلم‌برداری با یک زاویه دید نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد و ممکن است باعث شود برخی جزئیات از دست برود. اما با گوشی هواوی P30 پرو این مشکل حل شده است. به لطف فناوری دید دوگانه در حالت فیلم‌برداری هواوی یا هواوی Dual-View Video، نمایشگر به دو قسمت تقسیم می‌شود و در هر قسمت یک زاویه دید مجزا را به نمایش می‌گذارد، این امکان پدید می‌آید که کاربر بتواند همزمان هم با زاویه واید و هم از نمای کلوزاپ فیلم بگیرد.

این فناوری از یک طرف باعث می‌شود کاربر در هنگام فیلم‌برداری زاویه دید بهتری داشته باشید و از طرف دیگر می‌تواند به‌شکل خلاقانه‌تری فیلم‌برداری کند. برای مثال، این قابلیت می‌تواند در هنگام تماشای بازی فوتبال مفید باشد؛ کاربر می‌تواند از کل زمین بازی با نمای باز فیلم بگیرد و بازیکن مورد علاقه‌اش را با نمای نزدیک زیر نظر داشته باشد.

سخت‌افزار قدرتمند و عملکرد درخشان

با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو از تراشه Kirin 980 استفاده می‌کند که در حال حاضر قدرتمندترین تراشه هواوی به شمار می‌آید. تراشه Kirin 980 که یکی از نخستین تراشه‌های ۷ نانومتری جهان است، توانسته با تکیه بر معماری انقلابی خود، ۶.۹ میلیارد ترانزیستور را در خود جا بدهد.

این تراشه دو واحد پردازش عصبی (Dual-NPU) دارد که مختص عملیات مربوط به پردازش‌های هوش مصنوعی است. تراشه Kirin 980 که از معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد، در مقایسه با تراشه‌های ۱۰ نانومتری، ۲۰ درصد عملکرد بهتر و ۴۰ درصد مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

تراشه کایرین 980 می‌تواند در جاهایی که به پردازش هوش مصنوعی نیاز است، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. فناوری‌های تشخیص چهره، تشخیص اشیا، بخش‌بندی عکس و ترجمه هوشمند همگی به هوش مصنوعی تکیه دارند و Kirin 980 با تکیه بر واحدهای پردازش عصبی‌اش می‌تواند به‌خوبی از عهده آن‌ها بر بیاد.

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو از یک حسگر اثر انگشت جدید In-Screen Fingerprint بهره می‌برد. یک لنز اولترا واید 3p با گشودگی دیافراگم بالا نیز برای Microlens در نظر گرفته شده تا قابلیت تشخیص اثر انگشت بهبود یابد. این حسگر جدید با پشتیبانی از قابلیت auto ring-tuning focus توانسته دقت فوکوس خودکار را ۳۵ درصد افزایش دهد. هنگامی که بخواهید قفل گوشی را باز کنید، هواوی P30 پرو از جدیدترین الگوریتم‌ها برای تطابق چندگانه بهره می‌گیرد تا بتواند زمان باز شدن قفل گوشی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

از آن‌جا که کاربران گوشی‌های هوشمند، دستگاه خود را در تمام ساعت‌های روز لازم دارند، هواوی تمام توان خود را به‌کار گرفته تا باتری این گوشی را برای استفاده‌ی طولانی‌مدت توسعه دهد. باتری ۴۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد و با تکیه بر فناوری هواوی SuperCharge، طی ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ شود.

این گوشی با فناوری‌های 15W Wireless Charging و Wireless Reverse Charge هم سازگار است. فناوری Wireless Reverse Charge به کاربران اجازه می‌دهد که دستگاه‌های سازگار با این فناوری (مانند بعضی از ایرفون‌ها و گجت‌های پوشیدنی) را روی هواوی P30 پرو قرار دهند تا این دستگاه‌ها شارژ شوند.

عکاسی در شب

با نوآوری های هواوی P30 پرو آشنا شوید!

محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، عکاسی در شب را به موضوعی چالش‌برانگیز برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. این محدودیت‌ها باعث می‌شوند عکس‌هایی که در شب و شرایط کم‌نور گرفته می‌شوند، تاریک و محو و بی‌کیفیت باشند. به لطف حالت Night Mode در گوشی هوشمند هواوی P30 پرو، عکاسی در شب دیگر چالش‌برانگیز نیست.

Night Mode می‌تواند با استفاده از فناوری‌های AI Image Stablization و Optical Image Stablization، تصویر را در هنگام عکاسی تثبیت کند تا عکس نهایی واضح و باکیفیت باشد. گوشی هواوی P30 پرو از قابلیت‌های حسگر SuperSpectrum هم بهره می‌برد تا امکان جذب نور بیشتری وجود داشته باشد و حداکثر ایزو به ۴۰۹۶۰۰ برسد.

بهینه‌سازی هرچه بیشتر برای اسنپ‌چت

هواوی دوربین و قابلیت‌های عکاسی در سری گوشی‌های هوشمند هواوی P30 خود را برای اسنپ‌چت بهینه‌سازی کرده و تازه‌ترین نوآوری‌های خود در این زمینه را برای کاربران اسنپ‌چت در نظر گرفته است. بدین ترتیب کاربران اسنپ‌چت می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی‌های سری هواوی P30 از فعالیت در اسنپ‌چت و شبکه‌های اجتماعی دیگر، تجربه لذت‌بخش‌تری داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر