رئیس دانشگاه ابن سینا: بیمه ها 2هزار و 400میلیارد ریال به این نهاد بدهکارند


رئیس دانشگاه ابن سینا: بیمه ها 2هزار و 400میلیارد ریال به این نهاد بدهکارند

همدان- ایرنا- رییس دانشگاه ابن سینا همدان گفت: بیمه سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی 2 هزار و 400 میلیارد ریال به این دانشگاه بدهکار هستند که بخش زیادی از آن مربوط به تامین اجتماعی است.

سید حبیب اله موسوی بهار روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان رزن بیان کرد: تعدادی از شهرستان ها شامل رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در مواردی مورد بی‌مهری قرار گرفته بودند به گونه ای که حتی یک دستگاه سی تی اسکن نداشتند.
وی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته برای رفع نیاز سی تی اسکن به زودی دو دستگاه برای شهرستان‌های رزن و کبودراهنگ تامین می‌شود.
رییس دانشگاه ابن سینا با قدردانی از خیران سلامت بخاطر تلاش برای تکمیل ساختمان سی تی اسکن و دیالیز رزن اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن رزن در مسیر پرترافیک وجود این دستگاه ها در شهرستان لازم بود.
موسوی بهار اضافه کرد: با توجه به اقدام های صورت گرفته بیماران دیالیزی به فضای مناسب منتقل می‌شوند تا با در اختیاز قرار گرفتن دستگاهای جدید از خدمات بهتری بهره‌مند ‌شوند.
وی با بیان اینکه در رزن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان شایسته‌ای ایجاد نشده بود گفت: با حمایت مسئولان عملیات اجرایی بیمارستان جدید 150 تختخوابی این شهرستان آغاز شده است.
رییس دانشگاه ابن سینا همدان افزود: در سال های اخیر کارهای پزشکی و عملیات‌های اصلاح هتلینگ، اقدامات در حوزه بهداشت و تعمیرات پروژه‌های پزشکی به خوبی و همزمان با ارائه خدمت به بیماران انجام شده است.
موسوی بهار اضافه کرد: طرح تحول سلامت پایان ندارد و جزو وظایف قانونی برنامه پنجم و ششم توسعه کشور است و این طرح با نگاه اصلاحی دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات نجات‌بخش امداد هوایی گفت: برخورداری از بالگرد برای شهرستان رزن دارای ارزش افزوده است و همه نیرو‌ها باید با تعامل و همفکری مکان مناسبی برای این امکان فراهم کنند.
در این آیین از علی عباسی تقدیر و مهران جباری به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن معرفی شد.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها