نماینده ولی فقیه در خوزستان: طبق دستور رهبری دولت موظف به پرداخت خسارت سیل شده


نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای تأمین اعتبار پرداخت خسارت سیلاب مقام معظم رهبری دستوراتی صادر...

نماینده ولی فقیه در خوزستان: طبق دستور رهبری دولت موظف به پرداخت خسارت سیل شده

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای تأمین اعتبار پرداخت خسارت سیلاب مقام معظم رهبری دستوراتی صادر و دولت موظف به پرداخت شده است.

به گزارش مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده معظم شهدا، عشایر و مسئولان خوزستان که در سالن امام خامنه ای برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مسائل در زمینه کمک رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مردم سیل زده از جمله مهمترین اهداف حضور رئیس قوه قضائیه در خوزستان است؛ رئیس قوه قضائیه دیداری با عشایر و سران طوایف، قضات و مردم سیل زده خواهد داشت.

وی با اشاره به آسیب دیدن مردم خوزستان در سیلاب با بیان اینکه کشاورزان بسیاری در استان از سیلاب اخیر آسیب دیده‌اند، افزود: برای تأمین اعتبار پرداخت خسارت سیلاب مقام معظم رهبری دستوراتی صادر و دولت موظف به پرداخت شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه سیل مشتمل بر برکات زیادی است، عنوان کرد: پر شدن تالاب هورالعظیم و شادگان از جمله برکات و فواید سیلاب اخیر است که نباید آن‌قدرها هم ناشکری کرد.

آیت الله موسوی جزایری یادآور شد: در حال حاضر مردم سیل زده با هجوم گرما مواجه هستند و زمان زیادی نداریم تا آنهایی که در فضای باز و چادر اسکان دارند و از گرما اذیت می‌شوند، جابجا کنیم.

وی تأکید کرد: باید مردم سیل زده را در اماکن مسقف اسکان داده و از آسیب‌ها و صدمات جانی و سلامتی بر اثر گرما جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر لزوم تدبیر جدی برای اسکان سیل زدگان در منازلی که نیازمند بازسازی و تعمیرات هستند، بیان کرد: بسیاری از ساختمان‌ها نیاز به تجدیدبنای دوباره دارند چون خطر ریزش آنها را تهدید می‌کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اعلام آمادگی مردم از سراسر کشور برای کمک به خوزستان یادآور شد: بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، مراکز اقتصادی بزرگ، صنایع، دفاتر آیات عظام، وزارت نفت و دیگر اقشار برای کمک به مردم سیل زده خوزستان اعلام همکاری کردند.

وی بر لزوم پرداخت خسارت به بخش کشاورزی و زراعت، تأمین مسکن و پرداخت خسارت تلف شدن احشام تأکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس