استاندار قم: تداوم نظام اسلامی به برکت خون شهدا است


استاندار قم: تداوم نظام اسلامی به برکت خون شهدا است

قم - ایرنا - استاندار قم، تداوم نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدای انقلاب دانست و گفت: مسئولان موظفند تا در مسیر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم بویژه خانواده شهدا و ایثارگران تمام تلاش خود را بکار برند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز پنجشنبه در دیدار شهید جعفر نوروزپور ضمن تبریک روز ارتش و ابراز خرسندی از حضور در کنار خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا و بویژه مادران شهید نقش مهمی در تربیت جوانان غیور داشتند که در دفاع از نظام و ایران اسلامی جان خود را نثار کردند.
وی همچنین به رشادت های نیروهای نظامی کشور در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچون سایر نیروهای مسلح نقش مهمی در دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.
این دیدار به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری و فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ارتش نیز حضور داشتند.
استاندار قم در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از مادر شهید جعفر نورپور که در سال 1360 در منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسیده است، تشکر نمود.
1175 /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق