مدعی انتساب به نهادهای امنیتی در رازوجرگلان به دام افتاد


مدعی انتساب به نهادهای امنیتی در رازوجرگلان به دام افتاد

بجنورد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان اعلام کرد: فردی با اتهام غصب عناوین دولتی و استفاده غیرمجاز از لباس رسمی نظامی، جعل و استفاده از سند مجعول، حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح و مهمات جنگی در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری در روز پنجشنبه ذبیح‌الله بدری افزود: گزارش های دریافتی مبنی بر ادعای متهم به ارتباط با برخی سران حکومتی و مقامات و شخصیت‌های کشوری، وی را از مدتی قبل در معرض ظن و رصد اطلاعاتی قرار داده بود.
دادستان رازوجرگلان اظهار داشت: وی علاوه بر نگهداری سلاح و مهمات جنگی، خود را به برخی مقامات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و یا اجرایی منتسب کرده و مدعی بود می‌تواند برای رفع برخی مشکلات مردم با مسئولان رایزنی کند.
بدری با اشاره به وجود برخی تجهیزات و ادوات مانند چراغ گردان و بی سیم در اختیار متهم، افزود: وی پس از شناسایی و دستگیری زیر بازجویی تخصصی و قضایی قرار گرفت که در نهایت به ارتکاب جرائمی مانند غصب عناوین و استفاده غیرمجاز از البسه رسمی نظامی و حمل و نگهداری سلاح و مهمات جنگی اقرار کرد.
این مقام قضایی افزود: پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری، متهم ابتدا به لحاظ ناتوانی از تامین وثیقه، بازداشت و روانه زندان شد اما هم‌اکنون با تودیع وثیقه آزاد شده است.
دادستان راز و جرگلان گفت: تحقیقات برای روشن شدن دیگر ابعاد ماجرا ادامه دارد.
شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان به مرکزیت شهر راز در 120 کیلومتری شمال بجنورد و در مجاورت مرز ترکمنستان قرار دارد.
ب/5132

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا