منتظر تولید مودم 5G اینتل برای گوشی های هوشمند نباشید!


رسانه کلیک – مطابق اخباری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد شرکت اینتل از این پس تلاشی برای تولید مودم 5G گوشى های هوشمند نخواهد کرد. شرکت اینتل با وجود پیشرو بودن در زمینه تولیدات کامپیوتری، در زمینه تولیدات حوزه گوشی های هوشمند چندان موفق عمل نکرده است. این شرکت پیش از این […] نوشته منتظر تولید مودم 5G اینتل برای گوشی های هوشمند نباشید!...

رسانه کلیک – مطابق اخباری که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد شرکت اینتل از این پس تلاشی برای تولید مودم 5G گوشى های هوشمند نخواهد کرد.

شرکت اینتل با وجود پیشرو بودن در زمینه تولیدات کامپیوتری، در زمینه تولیدات حوزه گوشی های هوشمند چندان موفق عمل نکرده است. این شرکت پیش از این اقداماتی در راستای تولید چیپست های موبایل انجام داده بود اما این اقدامات چندان موفق نبودند.

اینتل اخیرا نیز اقدام به تولید قطعاتی از جمله مودم برای گوشی های آیفون کرده بود و خبری نیز در رابطه با تلاش این شرکت برای تولید مودم 5G برای گوشی های اپل در آینده منتشر شده بود.

در همین راستا، اخیرا خبر جدیدتری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از توقف تولید مودم 5G برای گوشی های هوشمند توسط شرکت اینتل است، با این حال این موضوع به معنی خروج این شرکت از حوزه تولیدات مرتبط با گوشی های هوشمند نیست و اینتل به تولید مودم های 4G برای مشتریان خود ادامه خواهد داد.

منتظر تولید مودم 5G اینتل برای گوشی های هوشمند نباشید!

مدیر عامل اینتل، Bob Swan در این باره اظهار داشت:

همگی در ارتباط با شبکه های اینترنت 5G بسیار هیجان زده هستیم؛ با این حال در ارتباط با مودم گوشی های هوشمند، این موضوع روشن است که در حال حاضر هیچ راه و روش واضحی برای سودآوری وجود ندارد. سیستم های 5G بدون تردید یکی از اولویت های استراتژیک اینتل خواهد بود و این شرکت تاکنون نیز سابقه درخشانی در رابطه با محصولات بی سیم از خود به جا گذاشته است. ما اکنون در حال ارزیابی گزینه ها و فرصت های متنوع در ارتباط با پلتفرم های داده محور و دستگاه های مختلف در دنیای 5G هستیم.

در همین حال، همچنین گزارش شده که کوالکام و اپل به توافقی دست یافته اند که مشکلات حقوقی آن ها را برطرف می کند و در ادامه، به نظر می رسد کوالکام گزینه بعدی شرکت اپل برای تولید و تامین مودم های 5G آیفون های جدید در سال 2020 باشد (کوالکام و اپل اختلافات قانونى خود را کنار می گذارند).

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟