هم افزایی حداکثری نیروها برای افزایش انسجام ملی


هم افزایی حداکثری نیروها برای افزایش انسجام ملی

تهران-ایرنا- سومین نشست هم اندیشی تشکل های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر ایجاد و تعمیق وفاق و انسجام حداکثری میان تشکل ها و گروه های ولایی و انقلابی برگزار شد.

به گزارش ایرنا از دفتر رسانه جامعه روحانیت مبارز، سومین نشست هم اندیشی تشکل های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز امروز- پنجشنبه- در دفتر جامعه روحانیت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ایام مبارک ماه شعبان بر بهره گیری از ظرفیت های این ایام و لزوم توجه به معنویت و اخلاق در حرکت های سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.
پس از آن حجت الاسلام محمد حسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به تشریح دستور جلسه و اهداف آینده نشست پرداخت.
در ادامه جلسه متن پیشنهادی وضعیت شناسی سیاسی جاری کشور که توسط کمیته سیاسی جامعه روحانیت تهیه شده بود برای بررسی و ارزیابی میان شرکت کنندگان توزیع شد.
همچنین در این جلسه اعضا بر ایجاد و تعمیق وفاق و انسجام حداکثری میان تشکل ها و گروه های ولایی و انقلابی تاکید کردند و ادامه این روند مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
در ادامه، کلیات مبانی و شاخص های این انسجام و وفاق حداکثری میان نیروهای دلسوز انقلاب توسط اعضا تصویب شد.
دیگر مصوبه این جلسه تشکیل کارگروهی با عضویت چند تن از اعضای نشست با ماموریت تدوین دستور جلسه و پیگیری مصوبات بود.
همچنین اعضا بر رسیدگی به وضعیت هموطنان سیل زده سراسر کشور و بر ادامه همبستگی ملی که این روزها در سراسر کشور میان تمامی دستگاه ها، گروه ها، مساجد و هیات مذهبی و آحاد جامعه مشاهده شد، تاکید کردند
اعضا همچنین ضمن سپاسگزاری از اقدامات قابل تحسین و خداپسندانه انجام شده، خواستار ادامه این همدلی تا رفع کامل مشکلات هموطنان در مناطق گرفتار سیل شدند.
در پایان این جلسه اعضا بر دعوت از جوانان، زنان، و مجموعه فعال اجتماعی با گفتمان های متفاوت و فعالان دلسوز اجتماعی و سیاسی بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در جهت هم افزایی و ارتقای سرمایه اجتماعی تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، جلسات هم اندیشی تشکل های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز کشور هر ماه در محل دفتر جامعه برگزار می شود.
سیام*3202**1601**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022