باران و تندباد در استان بوشهر تداوم دارد


باران و تندباد در استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی این استان تا اواسط هفته آینده ناپایدار است که با این شرایط برخی از مناطق بارش پراکنده و تندباد پیش بینی می شود.

فرج‌الله شکوهی پور روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با نفوذ سیستم ناپایدار جوی به استان، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت متناوب آن به صورت پراکنده و در برخی از ساعات شبانه روز، به صورت افزایش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق و به صورت موقت وزش تندباد تا اواسط هفته آینده است.
وی بیان کرد: همچنین طی این مدت در برخی از ساعت ها، خلیج فارس بخصوص در مناطق شمالی و مرکزی مواج و متلاطم است.
شکوهی پور ادامه داد: برای 24ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 14 تا 42 و در برخی ساعت ها به طور موقت در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
شکوهی پور گفت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 90 تا 180 و به طور موقت گاهی تا 210 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 60 تا 120 و در فاصله از ساحل گاهی تا 150 سانتیمتر خواهد بود.
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...