باران و تندباد در استان بوشهر تداوم دارد


باران و تندباد در استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی این استان تا اواسط هفته آینده ناپایدار است که با این شرایط برخی از مناطق بارش پراکنده و تندباد پیش بینی می شود.

فرج‌الله شکوهی پور روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با نفوذ سیستم ناپایدار جوی به استان، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت متناوب آن به صورت پراکنده و در برخی از ساعات شبانه روز، به صورت افزایش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق و به صورت موقت وزش تندباد تا اواسط هفته آینده است.
وی بیان کرد: همچنین طی این مدت در برخی از ساعت ها، خلیج فارس بخصوص در مناطق شمالی و مرکزی مواج و متلاطم است.
شکوهی پور ادامه داد: برای 24ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 14 تا 42 و در برخی ساعت ها به طور موقت در هنگام وزش تندباد بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
شکوهی پور گفت: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 90 تا 180 و به طور موقت گاهی تا 210 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 60 تا 120 و در فاصله از ساحل گاهی تا 150 سانتیمتر خواهد بود.
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس