بیش از 3.2 میلیون تن بار با ناوگان خراسان شمالی جابه جا شد


بیش از 3.2 میلیون تن بار  با ناوگان خراسان شمالی جابه جا شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پارسال بیش از سه میلیون و 230 هزار تن بار در قالب 245 هزار و 325 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی این استان از مبادی شهرستان های مختلف، جابه جا شد.

علی اصغر بدیعی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه میزان بار جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در سال گذشته به نسبت سال ماقبل آن، 5.2 درصد کاهش یافته است گفت: سال 96 حدود سه میلیون و 420 هزار تن بار توسط ناوگان این استان حمل و جابه جا شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود در باره میزان جابه جایی مسافر با ناوگان عمومی در استان گفت: سال گذشته دو میلیون و 413 هزار و 978 مسافر در قالب 290 هزار و 772 سفر با ناوگان عمومی استان از مبادی شهرستان های مختلف، جابه جا شده اند.
وی با بیان اینکه شمار مسافران جابه جا شده با ناوگان عمومی این استان در سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل، 4.4 درصد کاهش دارد تصریح کرد: سال 96 بیش از دو میلیون و 521 هزار مسافر با ناوگان عمومی این استان مسافرت کردند.
بدیعی مقدم در بخش دیگر سخنان خود درباره شمار کارت هوشمند صادر شده برای رانندگان ناوگان جاده ای بار و مسافر گفت: سال گذشته برای 9 هزار و 272 راننده حمل و نقل عمومی استان کارت هوشمند صادر شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: سال گذشته برای یکهزار و 641 راننده مسافری، هفت هزار و 546 راننده باری، 76 راننده وانت بار و 9 راننده ناوگان روستایی کارت هوشمند صادر شده است.
وی افزود: در این مدت برای و 6 هزار و 112 جمع ناوگان باری شامل چهار هزار و 97 دستگاه ناوگان سنگین باری و دو هزار و 15 دستگاه وانت بار کارت هوشمند صادر شده است.

* صدور کارت هوشمند رانندگان
بدیعی مقدم با بیان اینکه سال گذشته رانندگان 708 دستگاه ناوگان مسافری استان کارت هوشمند ناوگان عمومی دریافت کرده اند گفت: در این مدت برای 159 دستگاه اتوبوس، 275 دستگاه مینی بوس، 274 دستگاه سواری و 25 ناوگان مسافری روستایی کارت هوشمند صادر شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: سال گذشته برای ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، 918 نفر از رانندگان ناوگان جاده ای بار و مسافر استان در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق