29 فروردین یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی


29 فروردین یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است گفت: 29 فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی پنج شنبه ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت گرامی داشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایستادگی و شهامت نیروهای مسلح و ارتش را ناشی از بصیرت آنها دانست و اظهار کرد: ۲۹ فروردین سالروز ارتش و یادآور دلاوری‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و در کنار مردم بودن، آراستگی به دین، تقوا و اخلاق نیکو و کارآمدی در دفاع از کشور و دین را از ویژگی‌های بارز ارتش و نیروهای مسلح ایران است، افزود: ارتش در عملیات‌هایی چون فتح سوسنگرد، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر ۸، کربلای ۵، مرصاد و سایر عملیات‌ها نقش مهمی داشته است.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در مدیریت بحران و بلایای طبیعی نقش برجسته ای دارد گفت: ارتش در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، بازسازی کشور و در زمانه‌ای که ایران مورد هجوم عملیات روانی دشمن قرار گرفته نقش مهمی ایفا کرده است.

زال بیگی با بیان اینکه استقامت و شهامت نیروهای مسلح همواره حافظ این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است افزود: نیروهای مسلح در کنار مردم خواهند بود تا انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا