همدلی و همکاری نیروهای نظامی عامل ناامیدی دشمنان شدە است


همدلی و همکاری نیروهای نظامی عامل ناامیدی دشمنان شدە است

استاندار کردستان، وجود همدلی و همکاری میان نیروهای نظامی کشور را عامل ناامیدی و یاس دشمنان ارزیابی کرد.

به گزارش ایسنا ، بهمن مرادنیا در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام راحل تولدی دیگر برای ارتش بود .

وی با بیان اینکه ارتش امروز با صلابت از مرزهای کشور حفاظت می‌کند، تصریح کرد: ارتش ما امروز با صلابت تر از هر زمانی به دفاع از کشور و تمامیت ارضی می‌پردازد و حافظ استقلال کشور است .

استاندار کردستان افزود: ارتش علاوه بر پرداختن به مسائل نظامی در سایر صحنه‌های خدمت رسانی در کنار مردم بوده و حضور در زلزله سال گذشته کرمانشاه و سیل اخیر موید این مطلب است.

مرادنیا با اعلام اینکه همه مردم ایران باید به وجود چنین ارتشی افتخار کنند، بیان کرد: اقتدار نیروهای نظامی ما باعث شده کە دشمن حتی نتواند به کشور ما نگاه کج داشتە باشد.

وی در ادامە سخنان خود بە اقدام نابخردانە آمریکا در گنجاندن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه در سال‌های گذشته و در نقاط مختلف با تروریست مقابله کرده و نسل داعش را در منطقه خشکانده است .

استاندار کردستان بیان کرد: این اقدام آمریکا ناشی از اقتدار سپاه است و مطمنا به همدلی و همراهی بیشتر نیروهای مسلح و مردم منجر خواهد شد .
مرادنیا خاطرنشان کرد: امروز در مراسم روز ارتش جمع شده‌ایم تا از جانفشانی‌های این نیرو در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس تقدیر کنیم.
وی تقدیم ۴ ٨ هزار شهید ارتشی را برگ زرینی در تاریخ این نیرو ارزیابی کرد و افزود: به عنوان نماینده عالی دولت از همدلی و همکاری میان نیروهای نظامی در استان که تضمین کننده امنیت است تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط