خبر خوش از تیم ریشه دار پاس + عکس


پرونده این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با انجام بازی های گروه ب بسته می شود و چهره دیگر تیم صعود کننده به لیگ یک و هم چنین تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص می شود. نوشته خبر خوش از تیم ریشه دار پاس + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش از تیم ریشه دار پاس + عکس

پاس در لیست انتظار صعود به لیگ یک
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۴
خبر خوش از تیم ریشه دار پاس + عکس

پرونده این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با انجام بازی های گروه ب بسته می شود و چهره دیگر تیم صعود کننده به لیگ یک و هم چنین تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاس در لیست انتظار صعود به لیگ یک است.

این فصل از بازی های لیگ ۲ در دو گروه ۱۳ تیمی در جریان بود که از ابتدا هم مقرر شده بود تیم های اول و برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم راهی لیگ یک شوند. در گروه الف تیم خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری قهرمان شد و به لیگ یک صعود کرد. تیم محسن عاشوری با ۵۴ امتیاز و ۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در حالی قهرمان شد که با ۱۶ برد صاحب بیشترین پیروزی در بازی ها است و از سویی با ۱۲ گل خورده بهترین خط دفاعی بازی ها را از آن خود کرده است. این عناوین نه فقط در گروه الف بلکه در هر دو گروه بهترین است. در گروه الف هم چنین داماش گیلان تیم راه یافته به بازی پایانی جام حذفی دوم شد و به مرحله پلی آف راه پیدا کرد.

اما در گروه ب نیروی زمینی اگر چه با ۴۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو است و اگر امروز آرمان گهر سیرجان ۴۱ امتیازی در خانه خود از سد تیم پرسپولیس گناوه بگذرد با ۴۴ امتیاز قهرمان خواهد شد. آرمان گهر البته هفته های متمادی در صدر جدول بود و در هفته های اخیر با امتیازاتی که از دست داد کمی از صدر دور شد. با این حال تیم قاسم شهبا برای قهرمانی در گروه ب و صعود مستقیم به لیگ یک تنها نیازمند عبور از سد تیم پرسپولیس گناوه آنهم با هر نتیجه ای است. رقم خوردن این نتیجه با توجه به جایگاه های دو تیم در جدول رده بندی محتمل است.

به نظر می رسد در بدترین شرایط تیم نیروی زمینی دوم شود و راهی مرحله پلی آف شود. البته تیم پاس همدان که در بازی های امروز میزبان تیم قعر جدولی مس شهر بابک است می تواند با شکست این تیم ۴۳ امتیازی شود اما تفاضل گل این تیم در حال حاضر ۴گل از نیروی زمینی پایین تر است و گل زده نیروی زمینی هم بیشتر است و پاس در شرایطی می تواند دوم شود که که با اختلاف ۵ گل مس شهر بابک را شکست دهد که این نتیجه کمی دور از انتظار است. به خصوص که مس شهر بابک برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

برنامه بازی های امروز در گروه ب

۱۶:۳۰*آرمان گهرسیرجان – پرسپولیس گناوه
* ۱۶:۳۰شهرداری بندرعباس – نفت و گاز گچساران
* ۱۶:۳۰شهردارى فومن – نفت امیدیه
* ۱۶:۳۰ پاس همدان – مس شهر بابک
* ۱۶:۳۰خیبر خرم آباد – شهدای بابلسر
۱۶:۳۰* استقلال رامشیر – بعثت کرمانشاه

خبر خوش از تیم ریشه دار پاس + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !