کلنگ چهار مدرسه در شهرستان‌های مرودشت و پاسارگاد بر زمین خورد


کلنگ چهار مدرسه در شهرستان‌های مرودشت و پاسارگاد بر زمین خورد

شیراز-ایرنا- دومین روز سفر وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی به استان فارس با کلنگ‌زنی و افتتاح طرح ‌های آموزشی و پرورشی در شهرستان‌های مرودشت و پاسارگاد همراه بود و کلنگ چهار مدرسه در این شهرستان ها بر زمین زده شد.

به گزارش ایرنا یکی از این طرح های آموزشی، احداث مدرسه 12کلاسه آزادگان شهرستان پاسارگاد است که پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ احداث آن بر زمین خورد.
این آموزشگاه در زمینی به مساحت سه هزار و 800 مترمربع با زیربنای 2 هزار مترمربع با اعتبار 54 میلیارد ریال ساخته
خواهد شد.
همچنین در منطقه درودزن، آیین متمرکز کلنگ زنی همزمان سه پروژه آموزشی در روستاهای چمنی، مایین و درودزن این منطقه با حضور مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مهرالله رخشانی‌ مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد.
در این آیین کلنگ آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه شهید کرمی درودزن در زمینی به مساحت سه هزار و 400 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع و با اعتبار 18میلیارد و 500 میلیون ریال به زمین خورد.
این مدرسه با همکاری مشترک بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، موسوم به بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث می‌شود.
افزون بر این، عملیات احداث دبستان 6 کلاسه شهید عباسپور چمنی که در زمینی به مساحت سه هزار و 700 مترمربع، زیربنای 630 مترمربع و اعتبار 16میلیارد و 800 میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس ساخته می شود، آغاز شد.
یکی دیگر از این طرح ها مدرسه 6 کلاسه پنج آذر روستای مایین است که در زمینی به مساحت سه هزار و 500 مترمربع، زیربنای 560 مترمربع و با اعتبار 17میلیارد و 700 میلیون ریال توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از معاونان خود، چهارشنبه (بیست و هشتم فروردین) در سفری 2 روزه برای دیدار با فرهنگیان استان فارس و افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آموزشی، تربیتی و پرورشی در این استان، وارد شیراز شد.
7375 /6118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج