عامل قتل زن 41 ساله در بوشهر دستگیر شد


عامل قتل زن 41 ساله در بوشهر دستگیر شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که پس از قتل یک زن در شهر بوشهر جسد او را در جاده اطراف شهر دلوار رها کرده بود کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روز دوشنبه 26 فروردین خبر مفقود شدن زنی 41 ساله به کلانتری 14 تنگک بوشهر اعلام و یک روز بعد جسد این فرد در حالی که سوخته بود در یکی از جاده‌های اطراف دلوار کشف شد.
وی ادامه داد: با تلاش‌ کارآگاهان جرائم جنایی پلیس آگاهی استان و جمع آوری دلایل مستند، فردی که با خانواده مقتول ارتباط خانوادگی داشته به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد.
واعظی بیان کرد: این متهم با سوء استفاده از اعتماد دو خانواده به قصد سرقت طلا‌های مقتول وی را در منزلش خفه و پس از سوزاندن جسد، به منظور پنهان کردن سرنخ‌های احتمالی کشف حادثه، آن را در جاده‌های اطراف دلوار رها کرده بود.
سردار واعظی با اشاره به اینکه منزل قاتل و مقتول در یکی از محله‌های شهر بوشهر و نزدیک به هم قرار دارد، گفت: با اعتراف متهم به بزه ارتکابی، طلا‌های سرقت شده از منزل او کشف و خودروی مورد استفاده وی توقیف شد.
وی همچنین در خصوص کشف پیکر نیمه جان زنی دیگر در شهر دلوار، افزود: این زن در مرکز درمانی در حال مداواست و وضع او رو به بهبود است و برابر بررسی‌های پلیس هیچ عامل دومی در این حادثه نقش نداشته است.
7212/6047/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد