تصویر آنر 20 پرو لو رفت!


رسانه کلیک – تصویر آنر 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده آنر به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده آنر در فضای مجازی بودیم. این شرکت علاوه بر آنر 20، از گوشی آنر 20 […] نوشته تصویر آنر 20 پرو لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – تصویر آنر 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده آنر به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده آنر در فضای مجازی بودیم. این شرکت علاوه بر آنر 20، از گوشی آنر 20 پرو نیز رونمایی می کند.

به تازگی تصویر آنر 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده آنر به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. دوربین اصلی این محصول دارای 4 سنسور است که یکی از این سنسورها، ToF است.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED مجهز می شود که دارای سنسور اثر انگشت زیر آن است.

قدرت این محصول را چیپست کایرین 980 تامین می کند. انتظار می رود آنر پرچمدار آینده خود را در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند.

تصویر آنر 20 پرو لو رفت!

همانطور که در تصویر منتشر شده مشخص است، آنر 20 پرو به دوربین اصلی چهارگانه مشابه با هواوی P30 پرو مجهز می شود. بر اساس شایعات، سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی است که توسط سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسلی همراهی می شود.

سنسور 20 مگاپیکسلی این محصول به صورت اولترا واید و سنسور 8 مگاپیکسلی آن به صورت تله فوتو است. انتظار می رود سنسور 8 مگاپیکسلی این دستگاه دارای زوم اپتیکال 3X باشد. سنسور سوم ToF است.

پرچمدار آینده آنر به امکانات نرم افزاری زیادی مانند +Gaming، لینک توربو، GPU و CPU توربو مجهز می شود. در رابطه با قیمت این اسمارت فون اطلاعات دقیقی منتشر نشده؛ با این حال انتظار می رود قیمت نسخه پایه آن برابر با 450 دلار باشد.

این گوشی هوشمند به همراه دیگر محصولات سری آنر 20، ماه آینده میلادی در شهر لندن در معرض دید عموم قرار می گیرد (تاریخ رونمایی از گوشی های سری آنر 20 اعلام شد).

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان