امام جمعه بجنورد: علت دشمنی آمریکا با نظام، ترس از سپاه است


امام جمعه بجنورد: علت دشمنی آمریکا با نظام، ترس از سپاه است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا با قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها ترس درونی خود را آشکار کرد و در حقیقت علت اصلی آن هم قدرتمند بودن این نهاد انقلابی است.

به گزارش ایرنا حجت السلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز پنجشنبه در آیین دیدار جمعی از ارتشیان استان با وی اظهار داشت: اگر هم اکنون آمریکا با اقداماتی به سپاه حمله می کند و تهمت هایی می زند به دلیل این است که ترس به درونش راه افتاده است.
وی افزود: هم اکنون دشمن به دست و پا افتاده و در حال غرق شدن است به همین دلیل به هر چیزی چنگ می زند.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دوره ابر قدرتی رو به افول است اظهار داشت: اگر در گذشته کشورهایی حق نفس کشیدن نداشتند اما ایران راه تنفس را به همه نشان داد و امروز خود نفس عمیق می کشد.
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی هم گفت: شرایط نیروهای مسلح هم اکنون به گونه ای است که دشمنان از بغض و کینه در مسیری قرار و تصمیاتی گرفتند که از دید مردم و جهانیان محکوم است.
امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی اظهار داشت: اقدام آمریکا علیه سپاه نشان دهنده این است که وحدت آنان را به وحشت انداخته و نقش سپاه تن آنان را به لرزه انداخته است.
وی افزود: دشمنان به دلیل ناکارآمدی و عجز هم اکنون هر توطئه ای را انجام می دهند اما در لحظه خنثی خواهد شد.
وی به اقدامات اخیر نیروهای مسلح در کمک به سیلزده ها نیز اشاره کرد و گفت: تمامی نیروها در کنار هم با وحدت و یکپارچگی به مردم کمک می کردند که این امر برگ زرینی دیگر از افتخارات این نیروها است.
3007/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل