کنترل الکترونیک جدید فراری برای آلفارومئو در فرمول1 آذربایجان


فرمول یک ایران – با توجه به مشکل پاوریونیت آنتونیو جیوویناتزی در گرندپری چین، فراری امیدوار است بتواند واحد کنترل الکترونیک آپدیت شده اش را در اختیار تیم آلفارومئو قرار دهد. با توجه به مشکلات فراری در گرندپری بحرین، این تیم برای مسابقه شانگهای با دست پر به میدان آمد و کنترل الکترونیک جدیدی را معرفی کرد که هر دو راننده اش به همراه راننده های تیم...

فرمول یک ایران – با توجه به مشکل پاوریونیت آنتونیو جیوویناتزی در گرندپری چین، فراری امیدوار است بتواند واحد کنترل الکترونیک آپدیت شده اش را در اختیار تیم آلفارومئو قرار دهد.

با توجه به مشکلات فراری در گرندپری بحرین، این تیم برای مسابقه شانگهای با دست پر به میدان آمد و کنترل الکترونیک جدیدی را معرفی کرد که هر دو راننده اش به همراه راننده های تیم هاس از آن استفاده کردند. مشکل جیوویناتزی در چین نیز شبیه به مسئله ی فراری در بحرین بوده و آن ها یکی از سیلندرهای موتور را از دست دادند.

کنترل الکترونیک جدید فراری برای آلفارومئو در فرمول1 آذربایجان کنترل الکترونیک جدید فراری برای آلفارومئو در فرمول1 آذربایجان متیا بینوتو – مدیر تیم فراری 2019

متیا بینوتو، مدیر تیم فراری امیدوار است که آلفارومئو هر چه زودتر این آپدیت را دریافت کند:

ما این واحد را تغییر دادیم زیرا چارلز در چین با مشکل رو به رو شد.

ما می دانیم که اولین واحد کنترل ما کمی با مشکل دوام رو به رو بوده و به خاطر همین تغییراتی بر روی آن انجام دادیم تا بهتر شود. برای احتیاط، این تغییرات را برای سباستین هم اعمال کردیم و از مشتری هایمان نیز خواستیم که این قطعه را برای آن ها نیز تغییر دهیم.

برای هاس انجام شد اما به دلیل مشکل نصب، برای الفا رومئو تغییر نکرد و آن ها فکر می کردند که این تغییرات بسیار پیچیده و ریسکی خواهد بود که در نهایت نتیجه اش این شد که آنتونیو جوویناتزی با همین مشکل در تعیین خط رو به رو شود. بنابراین به زودی این قطعه برای آن ها نیز تعویض خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات