به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز ۲۹ فروردین ماه در نشست شورای اداری اندیمشک با انتقاد از عملکرد پیمانکاران در حوزه فاضلاب شهری اظهار کرد: ضرورت دارد مدیران دستگاه‌ها با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اسباب رضایت شهروندان را فراهم آورند.

او با اشاره به اینکه باید درس‌های بزرگ از حوادث و سیلاب اخیر فرا گرفت، گفت: اقدامات باید به گونه ای باشد که با کار کارشناسی، تلاش و آبخیزداری، دیگر هرگز شاهد سیلاب نباشیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با تبریک روز ارتش و اعیاد شبانیه افزود: ارتش در میدان عمل در کنار دیگر نیروها اعم از سپاه، هلال احمر، دولت و سایر دستگاه‌ها و نهادها با استفاده از تجهیزات و جسم خود در کنار مردم برای کاهش آلام شهروندان قرار گرفت.

حسنوند سپاه را نهادی امید بخش و پیش‌گام در حوزه‌های مختلف کشور دانست و اضافه کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس با امدادرسانی و احداث پروژه‌های مهم هم‌چون سد کرخه همواره پیشگام بوده و در همه عرصه به عنوان بازوی توانمند کشور و نظام حضور فعال و سازنده دارد.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه پدر و رییس دانشگاه تروریست‌های جهان سپاه را تروریست می‌نامد، بیان کرد: دشمن در پی برچیدن بذر امید در کشور با تضعیف نهادهای برگرفته از مردم بوده و تلاش دارد، توان نظام را کاهش داده و به کشور ضربات سنگین وارد کند.

او با اشاره به اینکه از شرایط کشور در حوزه بودجه و تحریم‌ها آگاه هستیم، توضیح داد: مردم و نمایندگان هیچ گونه بهانه برای اهمال و کم‌کاری را نخواهند پذیرفت و مسیر توسعه و خدمت باید با شتاب و بر اساس برنامه پیش رود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر سیل‌زدگان کشور را نیز تحریم کردند، تصریح کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی شهرستان اندیمشک به سیل‌زدگان بیش از کلیه کمک‌های کشورهای خارجی بوده است.

فریدون حسنوند با تاکید بر حفظ وحدت رویه و یاری به سیل‌زدگان در شهرستان، استان و کشور افزود: باید این روحیه انقلابی تقویت شده و فارغ از رنگ‌ها و جناح‌ها به خدمت پرداخته شود، زیرا این رویه توسعه و پیشرفت کشور را در پی دارد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدعیان دروغین حقوق‌بشر در کمک رسانی به سیل‌زدگان اخلال ایجاد کردند، توضیح داد: مانع از دریافت‌کمک‌ها به سیل زدگان می‌شوند و حساب‌ها را به بهانه تحریم در این شرایط مسدود می کنند و در نهایت شعار انسانیت و دوست داشتن مردم ایران را سر می دهند.

حسنوند در پایان افزود: باید با تلاش و خدمت به شهروندان خسارات را جبران و با انجام اقدامات موثر مانع از تکرار حوادث تلخ مشابه شد.