وزیر کشور بر شفافیت دریافت و توزیع کمک های مردمی تاکید کرد


وزیر کشور بر شفافیت دریافت و توزیع کمک های مردمی تاکید کرد

تهران- ایرنا- وزیر کشور و رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در جلسه امروز- پنجشنبه- با دبیران کمیته های تخصصی این قرارگاه، بر شفافیت در دریافت و توزیع عالمانه و عادلانه کمک های مردمی و نظارت مسئولانه رسانه ها بر این روند تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست امروز (پنجشنبه) با دبیران کمیته‌ها، جانشین و مسؤول پیگیری مصوبات قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، پس از استماع گزارش آنها، اتخاذ تدابیر و تصمیمات جدید متناسب با گزارش های ارائه شده، ضمن تکریم همت عالی و روحیه نوع دوستی مردم عزیز و شریف ایران و برخی کشورهای همسایه، بر ضرورت ساماندهی دریافت و توزیع کمک ها تاکید کرد.
وی ادامه داد: به منظور اطمینان از توزیع عالمانه و عادلانه کمک ها، باید تمامی کمک ها به مناطق سیل‌زده در پایگاه اطلاعاتی قرارگاه ثبت و ضبط شود و همچنین محل هزینه کرد و پرداخت این کمک ها نیز مشخص شود تا گزارش دهی شفاف صورت پذیرد.
رحمانی فضلی همچنین تأکید کرد: رسانه ها باید در کنار قرارگاه، با نظارت مسئولانه خود، به سرعت و سلامت کار کمک کنند و البته از افزایش توقعات و مطالبات خودداری کنند.
در این نشست که در محل وزارت کشور برگزار شد، دبیران 5 کمیته‌ تخصصی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، گزارش اقدامات و پیگیری های کمیته های تخصصی را ارائه کردند.
در مطالب ارائه شده از سوی هر یک از کمیته ها، همچنین شرح وظایف و ماموریت های کمیته که در نخستین جلسه کمیته به تصویب رسیده بود، به رئیس قرارگاه نوسازی و بازسازی گزارش شد.
در دبیران کمیته های تخصصی قرارگاه، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی عمل‌کننده در روند بازسازی و نوسازی که به تناسب ماموریت های خود در یک یا چند کمیته تخصصی عضویت دارند، جدول‌زمانبندی برنامه ها و اقدامات خود را به قرارگاه اعلام نمایند.
همچنین مقرر شد هر یک از کمیته ها با جدیت و دقت وظایف خود را در قرارگاه و با حضور در مناطق سیل زده پیگیری کنند.
سیام*3061**1601**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس