برنامه های سال جدید 4 معاون رییس جمهوری بررسی شد


برنامه های سال جدید 4 معاون رییس جمهوری بررسی شد

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در جلساتی جداگانه عملکرد سازمان‎های حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه برنامه های آتی این دستگاه‌ها در سال 98 را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز- ‌پنجشنبه- در جلساتی جداگانه، عملکرد سال 1397 سازمان‎های حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه برنامه های آتی این دستگاه‌ها در سال 98 را بررسی کرد.
در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از معاونان رییس جمهوری با دکتر روحانی تشکیل شد؛ معاونان رییس جمهوری دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال 97 در حوزه عملیاتی تحت مدیریت خود را تشریح و به بیان نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.
رییس جمهوری پس از بررسی گزارش ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات عیسی کلانتری، علی اصغر مونسان، معصومه ابتکار و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این مجموعه‌ها ارائه کرد.
همچنین روحانی در جلسه ای جداگانه با مجید تخت روانچی نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و توصیه ها و نکات مورد نظر خود را به وی ارائه کرد.
سیام*3061**1601**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس