حضور ارتش در مناطق سیل زده امید را در دل مردم بارورتر کرد


حضور ارتش در مناطق سیل زده امید را در دل مردم بارورتر کرد

تهران- ایرنا- وزیر اطلاعات در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ارتش اعلام کرد: حضور مهربانانه برادران متدین و ولایتمدار ارتش در مناطق سیلزده، امید را در دل های پاک سیل زدگان بارورتر کرده است.

به گزارش ایرنا از وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی امروز- پنجشنبه در این پیام تبریک که به مناسبت روز ارتش منتشر شده، فرارسیدن روز باشکوه و مبارک ارتش را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار تبریک و تهنیت گفت و به روان پاک شهدای به خون خفته ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود فرستاد.
در این پیام آمده است: در دورانی که دشمنان قسم خورده انقلاب نوپای اسلامی، ارتش را نشانه رفته بودند، به امر حضرت امام خمینی (ره) در 29 فروردین 1358 سنگ بنای استوار ارتش جمهوری اسلامی ایران نهاده و با این تدبیر خردمندانه توطئه های داخلی و خارجی نقش برآب شد.
وزیر اطلاعات در این پیام تبریک اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب، ارتش ظفرمند جمهوری اسلامی ایران قدرتمندانه در مقابل تمامی فتنه جویی ها چون کوهی استوار دوشادوش سایر قوا ایستاده و به حق رادمردانه از هیچ جانفشانی فروگذار نکرده است.
علوی در این پیام افزود: اوج این دلاورمردی ها در دوران دفاع مقدس است که بخش عظیمی از تاریخ حماسی این دیار را به تصویر کشیده است و هنگامی که رژیم تروریستی آمریکای جنایتکار قصد خدشه دار کردن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مان را داشت با اقدامی هوشمندانه و برادرانه این دسیسه را نیز ناکام گذاشت. چه زیبا فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: «دست برادری ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی بود».
وزیر اطلاعات در این پیام خاطرنشان کرد: و اینک حضور مهربانانه برادران متدین و ولایتمدار ارتش در مناطق سیلزده به همراه سایر نیروهای لشگری، کشوری، اطلاعاتی و مردمی امید را در دل های پاک سیل زدگان بارورتر کرده است و مسیر خدمتگذاری به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در گام دوم انقلاب پرصلابت و با اقتدار ادامه دارد.
سیام*3061**1601**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج