تقدیر معاون سازمان محیط زیست از تلاش های مدیریت و کارکنان پتروشیمی مبین


تقدیر معاون سازمان محیط زیست از تلاش های مدیریت و کارکنان پتروشیمی مبین

بیان اقدامات و عملکرد شرکت در راستای جلوگیری از گسترش آلایندگی‌های پتروشیمیایی موجود در منطقه، جناب آقای دکتر تجریشی معاون محترم سازمان محیط زیست در راس هیاتی از مدیران زیر مجموعه خود، در سایت پتروشیمی مبین واقع در عسلویه حاضر و ضمن بازدید و برگزاری جلسه از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیریت و کارکنان پتروشیمی مبین تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مبین : در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، دکتر تجریشی ضمن حضور در واحد تصفیه پساب و زباله سوز پتروشیمی مبین، از نزدیک در جریان جزییات عملکرد این واحد‌ها قرارگرفته و توضیحات لازم در خصوص فرایند‌های اجرای امور را دریافت نمودند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه از واحد آبگیر پتروشیمی مبین نیز بازدید بعمل آوردند و همزمان از پروسه پلاک گذاری و رها سازی سه عدد لاک پشت به دام افتاده در آبگیر نیز دیدن کردند.
تقدیر معاون سازمان محیط زیست از تلاش های مدیریت و کارکنان پتروشیمی مبین

پس از این بازدیدها، جلسه‌ای در سالن کنفرانس پتروشیمی مبین تشکیل و در ابتدا مهندس شمیم مدیر عامل محترم پتروشیمی مبین، ضمن خیر مقدم از فعالیت‌های شاخص شرکت در حوزه زیست محیطی بویژه طراحی و اجرای باز چرخانی پساب‌های تصفیه شده به عنوان پروژه سبز یاد نمودند و ضمن بیان مسایل و مشکلات پیش رو، توجه جدی و همه جانبه ارکان کشور در جهت حل معضلات محیط زیستی منطقه را خواستار شدند.

وی جدا سازی خطوط پساب از مبدا تا واحد تصفیه پساب توسط شرکتها، احداث پیش تصفیه در شرکتها، نصب آنالیزور و همچنین پیگیری احداث لند فیلد برای منطقه را چهار راهکار عملی برای کنترل آلایندگی در منطقه را بر شمردند.
تقدیر معاون سازمان محیط زیست از تلاش های مدیریت و کارکنان پتروشیمی مبین

آقای دکتر تجریشی نیز در سخنانی با اشاره به ماهیت خاص منطقه و نیاز‌های موجود که فراتر از امکانات سازمان‌ها و دوایر دولتی میباشد، دخالت مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های خصوصی را راه حل موضوع دانستند و قول پیگیری موضوعات طرح شده را تا حصول نتیجه دادند.

حسن ختام این بازدید و جلسه نیز امضای تفاهم نامه رسمی حمایت پتروشیمی مبین از لاک پشت در خطر انقراض گونه منقار عقابی بود که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل