فرمانده بسیج رسانه گیلان:خبرنگاران برای رونق تولید تلاش کنند


فرمانده بسیج رسانه گیلان:خبرنگاران برای رونق تولید تلاش کنند

آستارا - ایرنا - فرمانده بسیج رسانه گیلان، خبرنگاران استان را به بررسی و انعکاس مشکلات و موفقیت های واحدهای اقتصادی استان، در راستای تحقق نام و شعار سال فراخواند.

سرهنگ پاسدار مهدی پارسا روز پنجشنبه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آستارا گفت: بسیج رسانه استان باید به عنوان یک جبهه متحد و قوی به رصد مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخته و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، برای رفع موانع تولید اقدام کند.
وی افزود: نخستین سفر دوره ای در سال 98 را به دیدار با اعضای بسیج رسانه شهرستان آستارا اختصاص داده و انتظار داریم بسیجیان حوزه رسانه گیلان، بدون لحاظ قومیت ها، زبان ها و نژادهای مختلف، بیش از گذشته با تبیین خدمات نظام و دولت در جامعه امید آفرینی کنند.
پارسا ادامه داد: بسیج رسانه جامعه ای متشکل از خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، هنرمدان، فعالان حوزه چاپ و نشر، نخبگان و تحصیلکردگان است و در مقابل تهاجم رسانه ای بیگانگان، باید با قامتی استوار برای تبیین هدف های متعالی انقلاب اسلامی تلاش کند.
او گفت: فعالیت خبرنگاران بسیجی به حوزه خاصی منحصر نیست و سیلاب اخیر و خسارت های آن نیز، همت بسیج رسانه گیلان را برای همدردی برانگیخت و به عنوان نمونه، بسیج رسانه شهرستان فومن 50 میلیون ریال کمک نقدی اهدا کرد.
کامبیز بابایی رئیس دفتر صدا و سیما و مسئول بسیج رسانه آستارا نیز در این دیدار، همگرایی و همکاری خبرنگاران این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و از تلاش برای ساماندهی اعضای بسیج رسانه خبر داد.
عیسی پاشاپور رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آستارا نیز گفت: این دفتر اخبار و رویدادهای شهرستان های آستارا و تالش را پوشش می دهد و خبرنگاران ما به اقتضای مناسبت ها، رویدادهای حوزه استحفاظی و راهبردهای سازمان متبوع، محتواهای خبری تولید می کنند.
وی مرزهای آبی، خاکی و ریلی با جمهوری آذربایجان، تنوع زبان و قومیت و مذهب، بندر، منطقه ویژه اقتصادی، گردشگرپذیر بودن و پیشینه فرهنگی و تاریخی را از مولفه ها و امتیازات شهرستان مرزی بندر آستارا برشمرد و از انتشار روزانه پنج تا شش خبر یا محتوای پوششی و تولیدی از دفتر ایرنا در آستارا خبر داد.
او افزود: سرعت عمل در پوشش برخی وقایع در شهرستان مرزی آستارا، فرصت هجمه رسانه ای و سیاه نمایی معاندان را سلب می کند و همراهی بیشتر فعالان شبکه های اجتماعی در این راستا ضرورت دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن، فعالیت خود را از سال 1374آغاز کرده است.
7124/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...