گسترش همکاری جهاد دانشگاهی بوشهر با دانشگاه فرهنگیان


گسترش همکاری جهاد دانشگاهی بوشهر با دانشگاه فرهنگیان

طی نشستی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر و رئیس دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان این دو نهاد علمی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حضور در دانشگاه‌های استان جهت همکاری‌های آموزشی و پژوهشی یکی از اهداف مهم این واحد استانی است.

احمدی‌زاده افزود: امید دارم با انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و پژوهش‌های کاربردی جهت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گامی مؤثر را در آن دانشگاه برداریم.

احمدی زاده تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌های فرهنگی این نهاد و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه‌های استان آمادگی همکاری‌های فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان از جمله راه‌اندازی سازمان دانشجویان، مرکز افکارسنجی، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و ایکنا و کانون‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی را در دانشگاه فرهنگیان داریم.

جهاد دانشگاهی بوشهر خیلی زود دامنه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی خود را در سطوح مختلف گسترش داده است

دکتر اکبر مولایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز با تاکید بر ضرورت همکاری میان این دو مجموعه، گفت: برای انعقاد این تفاهم‌نامه نشست‌هایی نیز در سال ۹۷ میان دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی برگزار شد تا زمینه همکاری هر چه بیشتر فراهم شود.

مولایی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به نوپا بودن در استان بوشهر خیلی زود دامنه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی خود را در سطوح مختلف استان گسترش داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان نیز آمادگی کامل جهت همکاری فرهنگی با جهاد دانشگاهی و راه‌اندازی مراکز فرهنگی این نهاد در دانشگاه را دارد و مقدمات لازم جهت استقرار آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر