جوان مانه و سملقانی خانواده اش را به آتش کشید


جوان مانه و سملقانی خانواده اش را به آتش کشید

بجنورد- ایرنا- مردی 23 ساله در روستای نجف از توابع بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان دیشب به دلیل آنچه که اختلافات خانوادگی عنوان شده، اعضای خانواده اش را به آتش کشید.

رئیس بیمارستان پورسینای مانه و سملقان با تایید این مطلب روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 21 و 30 دقیقه دیشب روی داد که متعاقب آن نیروهای اورژانس با مراجعه به محل 4 عضو این خانواده را که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.
دکتر حسن برآبادی افزود: این مرد با استفاده از بنزین خود را به اتفاق همسر 21 ساله اش، دختر 2.5 ساله و مادرزنش را آتش زده بود.
وی بیان کرد: مادرزن این مرد به دلیل جزئی بودن میزان سوختگی به صورت سرپایی درمان و مرخص شد، اما همسر وی با 80 درصد سوختگی، خودش با 30 درصد و دختربچه اش با 25 درصد سوختگی به بجنورد منتقل شدند که پس از آن دخترش به مشهد اعزام شد.
ایزانلو، دادستان مانه و سملقان علت این حادثه را اختلافات خانوادگی ذکر کرد و افزود: این زن و شوهر از پیش ترها مشکل داشتند ولی با هم زندگی می کردند که دیشب طی یک درگیری لفظی و بالا گرفتن اختلافات، وی اقدام به آتش زدن خانواده خود کرده بود.
شهرستان مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد و روستای 2 هزار نفری نجف در یک کیلومتری آشخانه، مرکز این شهرستان قرار دارد.
7183/5132

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی