آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II ضبط شد


رسانه کلیک – استودیوی ناتی داگ چندی پیش در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود از پایان روند ضبط موشن کپچر آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II خبر داد. به لطف روایت داستان عالی و شخصیت پردازی خارق العاده The Last of Us، این بازی به سرعت در قلب بازیکنان و کاربران […] نوشته آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II ضبط شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – استودیوی ناتی داگ چندی پیش در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود از پایان روند ضبط موشن کپچر آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II خبر داد.

به لطف روایت داستان عالی و شخصیت پردازی خارق العاده The Last of Us، این بازی به سرعت در قلب بازیکنان و کاربران کنسول پلی استیشن 3 و 4 جا گرفت و نام خود را در میان یکی از بهترین آثار ویدیویی تاریخ قرار داد. سپس، نسخه بعدی این مجموعه تحت عنوان «آخرین ما: پارت دو» در مراسم PlayStation Experience سال میلادی 2016 به طور رسمی معرفی شد که تمامی گیمرها بی صبرانه در انتظار تجربه این عنوان بی نظیر هستند.

با این وجود، استودیوی ناتی داگ و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در طول این مدت نسبتا طولانی اطلاعات چندانی از بازی The Last of Us Part II ارائه نکرده اند و هنوز زمان عرضه این اثر مشخص نشده است. در همین راستا، چندی پیش کارگردان بازی، نام نیل دراکمن در صفحه رسمی توییتر خود سرانجام به اتمام روند موشن کپچر و پایان ضبط آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II اشاره کرد.

در تصویر منتشر شده از سوی کارگردان بازی، دو جمله CUT TO BLACK و THE END به چشم می خورد که به احتمال قوی حاکی از اتمام روند موشن کپچر و ضبط آخرین صحنه است. این بدان معناست که نسخه دوم مجموعه آخرین ما یک مرحله دیگر به پایان ساخت و عرضه نزدیک تر شده و از طرف دیگر، روند توسعه بازی نیز به خوبی و با موفقیت طی می شود.

آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II ضبط شد

فراموش نکنید که ضبط موشن کپچر آخرین صحنه بازی The Last of Us Part II به معنی اتمام پروسه ساخت آن نیست، بلکه به طور معمول در اغلب بازی ها و فیلم های سینمایی برخلاف تصور، صحنه ها به طور نامنظم ضبط می شوند. علاوه بر این موارد، به نظر می رسد هنوز طراحی جلوه های بصری و موارد مشابه به طور کامل به پایان نرسیده است.

با توجه به این اطلاعات، گویا نسخه دوم بازی آخرین ما همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 به دست دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 خواهد رسید که البته به لطف پشتیبانی نسل نهم PlayStation از قابلیت Backward Compatibility، کاربران پلی استیشن 5 نیز قادر به تجربه آن خواهند بود.

Source: DualShockers

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...