لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران!


لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران!

لندویند Xiaoyao مدل E33 سال پیش در بازار خودروی چین عرضه شد اما بنا به دلایلی که نیاز به توضیح هم نیست، این خودرو سریعاً نام مستعار مرسدس GLA چینی را به دست آورد. جدای از شوخی، این خودرو کپی دقیق مرسدس GLA نیست زیرا که نمای جلوی خاص خود را داشته و نمای عقب... The post لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران! appeared first on مجله پدال.

لندویند Xiaoyao مدل E33 سال پیش در بازار خودروی چین عرضه شد اما بنا به دلایلی که نیاز به توضیح هم نیست، این خودرو سریعاً نام مستعار مرسدس GLA چینی را به دست آورد.

لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران!
جدای از شوخی، این خودرو کپی دقیق مرسدس GLA نیست زیرا که نمای جلوی خاص خود را داشته و نمای عقب هم اندکی تغییر کرده اما برای تأیید اینکه خودروی یاد شده مرسدس GLA نیست باید نگاهی دوباره به آن داشته باشیم. کراس اوور جمع‌وجور لندویند در حال حاضر در نمایشگاه شانگهای حضور دارد. جالب اینکه این خودرو همزمان در ایران هم روئیت شده و ظاهراً برای مونتاژ در حال تست است!

لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران!
این خودروساز چینی با کپی کردن از محصولات روز اروپایی و غربی بیگانه نبوده و همه‌ی ما لندویند X7 که کپی دقیق از رنجروور اووک می‌باشد را به یاد می‌آوریم. البته جگوار لندروور ماه پیش در دعوای حقوقی با این شرکت پیروز شد و لندویند باید تولید و فروش این خودروی کپی شده را سریعاً متوقف کند.

لندویند Xiaoyao از شانگهای تا تهران!
در کابین لندویند Xiaoyao غربیلک فرمان D شکل، صفحه‌نمایش 8 اینچی تبلت مانند، کنسول مرکزی پهن و متریال چرمی روی بخش بالایی داشبورد دیده می‌شود.


نیروبخش این خودروی خبرساز و پرحاشیه پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربویی است که قدرت 150 یا 163 اسب بخاری دارد. گزینه‌ی چهار چرخ محرکی وجود نداشته اما یک گیربکس اتوماتیک را می‌توان سفارش داد.
از جمله مدل‌های حاضر در غرفه‌ی لندویند یک مدل دو رنگ سبز روشن و آبی به همراه رینگ‌های کرومی و کابین بژ است که نشان می‌دهد وقتی بیکار بوده و سلیقه‌ای هم نداشته باشید چگونه می‌توانید خودرویتان را شخصی‌سازی بکنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان