هفت میلیارد تومان به تجهیز سالن های ورزشی اختصاص یافت


هفت میلیارد تومان به تجهیز سالن های ورزشی اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب از اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث و همچنین تجهیز و بازسازی سرسراهای ورزشی آسیب دیده ناشی از زلزله 7.3ریشتری سال 96 غرب کرمانشاه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: احداث سالن ورزشی 2 هزار و 500 نفری، سرسرای کشتی و یک واحد استخر از جمله این طرح ها است.
وی اظهار داشت: کار بازسازی سرسراهای آسیب دیده ورزشی نیز شروع شده و تاکنون بخشی از آن ها به انجام رسیده است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب همچنین از احداث چهار زمین ورزشی در روستاهای بخش های مرکزی و گواور هم خبر داد و گفت: در راستای تامین اوقات فراغت جوانان روستایی تعداد 6 خانه ورزش روستایی نیز در این شهرستان ایجاد و تجهیز شده و تعداد چهار واحد دیگر نیز در حال ایجاد و تجهیز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گیلانغرب هم از اجرای برنامه جوان گرایی در اداره هیات های ورزشی این شهرستان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته سالن های ورزشی همجوار مدارس در ساعات ورزش به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
علیشیر گرامی ادامه داد: به مناسبت هفته جوان استفاده از مکان های ورزشی دولتی برای جوانان به صورت رایگان و مکان های در اختیار بخش خصوصی نیز از تخفیف 50 درصدی برخوردار خواهد بود.
وی با بیان اینکه طرح استعدادیابی در بین دانش آموزان در حال اجرا است، افزود: با اجرای این طرح تاکنون بیش از 10 ورزشکار از این شهرستان در رده های مختلف سنی و رشته های مختلف به عضویت تیم های ملی درآمده اند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033/7398

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط