نقش ارتش در‌خدمت به مناطق سیل زده خوزستان بی بدیل است


نقش ارتش در‌خدمت به مناطق سیل زده خوزستان بی بدیل است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: نقش نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در سیلاب اخیر برای کمک به مناطق سیل زده بی بدیل است.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در آیین رژه خودرویی امدادی ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب در اهواز بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب و امیال دنیوی در جهت استقلال این نظام و پاسداری از حریم مرزهای این کشور شبانه روز در تلاش است.
وی افزود: ارتش دوشادوش سایر نیروهای مسلح و در خط مقدم، هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کرد که در طول یکصد سال اخیر بی سابقه بود.
استاندار خوزستان گفت: نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با رشادت های خود باعث شدند تا حتی ذره ای از خاک میهن اسلامی جدا نشود.
وی ادامه داد: نظام مقدس اسلامی، تجدید قوا ، بروز رسانی و ارتقای سطح دفاعی را در دستور کار خود قرارداده و ارتش جزو مهمترین ارکانی بود که در این مسیر نیازمند حمایت بود.
شریعتی گفت: مهندسان این میهن اسلامی نیز همگی در جهت ارتقا و بالا بردن سطح کارکرد دفاعی کشور تلاش فراوانی داشتند که شایسته تقدیر است.
وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول سال های پس از جنگ تحمیلی، خود را به تجهیزات مدرن مجهز کرده که باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.
شریعتی اضافه کرد: ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر ادوات نظامی و مهندسی کاملا به غرب وابسته بود اما پس از آن، در جهت خودکفایی و استقلال همگام با سایر نیروهای مسلح تلاش فراوانی داشت.
استاندار خوزستان گفت:ارتش درجهت پیشرفت و توسعه کشور تلاش فراوانی داشته و در بلایای طبیعی نیز امکانات کامل خود را پای کار آورده و در‌کنار دولت به مردم خدمت کرده است.
وی ادامه داد: در سیلاب اخیر خوزستان نیز ارتش در جنوب غرب در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم، خدمات خوبی را ارایه داد.
شریعتی گفت: سیلاب اخیر اگرچه خسارت های مالی به دنبال داشت اما به همت ارتش و نیروهای مسلح تلفات جانی نداشت و این یکی از بزرگترین خدمات نیروهای مسلح در خوزستان است.
وی بیان کرد:از نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب برای همکاری شبانه روزی با دولت و مردم قدردانی می کنیم و امید است اقتدار این نیروهای مسلح که زینت کشور هستند روز به روز بیشتر شود .
رژه خودرویی یگان های ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب روز پنجشنبه به مناسبت روز ارتش با حضور جمعی از مسئولان استان و فرماندهان نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز برگزار شد.
7152/ 6037

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!