ارتش با تکیه بر دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود، افتخارآفرین عمل کرده است


ارتش با تکیه بر دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود، افتخارآفرین عمل کرده است

استاندار فارس در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، علی رغم تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده و می‌کنند، ارتش با تکیه بر دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خود، افتخار آفرین عمل کرده است.

مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح، به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، صبح پنجشنبه و همزمان با سراسر کشور، مراسم رژه یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس، با مسئولان ارشد سیاسی و فرماندهان ارشد نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ... در شیراز برگزار شد.

در این مراسم، یگان‌هایی از مرکز پیاده، تیپ 55 هوابرد، تیپ 35 زرهی، پشتیبانی منطقه دو و یگان‌های نمونه سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

استاندار فارس، عنایت‌الله رحیمی با اشاره به افتخار آفرینی‌های ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، نقش این نیروی نظامی در خدمت به نظام و مردم، بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

او با بیان اینکه ارتشیان سرافراز در دوران جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند، گفت: امروز هم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، گوش به فرمان فرماندهی کل قوا بوده و آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

استاندار فارس با اشاره به وقوع سیل در شیراز و کشور، حضور نیروهای ارتش در کنار سایر مجموعه‌ها را در مقابله با بحران بسیار تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه