نخستین خودروی برقی رنو برای چین


نخستین خودروی برقی رنو برای چین

قرار است فروش انبوه این خودرو از اواخر سال‌جاری آغاز شود. نسخه مفهومی خودروی مذکور پاییز گذشته در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. این نخستین خودروی تولید‌شده توسط پروژه مشترک همکاری میان دانگ‌فنگ و نیسان است که از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد. دانگ‌فنگ مالکیت 50 درصد از این پروژه را در اختیار دارد و دو شرکت رنو و نیسانهریک دارای سهام 25 درصدی در آن...

جزئیات خبر

نخستین خودروی برقی رنو برای چین

1398/1/29
نخستین خودروی برقی رنو برای چین

شرکت رنو نخستین خودروی تمام‌برقی خود را برای بازار چین در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد. این خودرو تحت عنوان «کی‌ زد ایی» یک مینی‌ شاسی‌بلند است که براساس پلت‌فرم خودروی کوئید در چین و برزیل ساخته شده است.

قرار است فروش انبوه این خودرو از اواخر سال‌جاری آغاز شود. نسخه مفهومی خودروی مذکور پاییز گذشته در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. این نخستین خودروی تولید‌شده توسط پروژه مشترک همکاری میان دانگ‌فنگ و نیسان است که از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد. دانگ‌فنگ مالکیت 50 درصد از این پروژه را در اختیار دارد و دو شرکت رنو و نیسانهریک دارای سهام 25 درصدی در آن هستند. خودروی کی زد‌ ایی قرار است در کارخانه شیان چین با ظرفیت سالانه 120 هزار خودرو تولید شود. این خودرو و همچنین کوئید برپایه پلت‌فرم «سی‌ام‌اف» اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی ساخته شده‌اند. نخستین خودروی برقی رنو برای بازار چین می‌تواند تنها در مدت 50 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود.
نخستین خودروی برقی رنو برای چین
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق