برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه منطقه شرق بندرعباس در روستای گرده صفرباقری


برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه منطقه شرق بندرعباس در روستای گرده صفرباقری

تیماپور گفت: به مناسبت سالروز میلاد امام زمان(عج)، آیین جشن بزرگ نیمه شعبان ویژه منطقه شرق شهرستان بندرعباس در روستای گرده صفرباقری برگزار می شود.

«علی تیماپور»، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، تکریم شعائر الهی و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) را از رسالت های کلیدی و مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و عنوان کرد: کانون امام مهدی(عج) به منظور تبیین فلسفه غیبت و ظهور، آیین جشن بزرگ نیمه شعبان را با دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی و سخنرانان و مداحان برجسته در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می کند.

وی افزود: احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شیخ مجید سالاری در آیین جشن بزرگ نیمه شعبان روستای گرده صفرباقری سخنرانی خواهند کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) روستای گرده صفرباقری اضافه کرد: در این آیین باشکوه که با حضور گسترده اهالی روستاهای منطقه شرق بندرعباس برگزار می شود، حاج غلام احمدی پناه از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(س) مداحی خوهد کرد.

تیماپور از اهدا جوایز نفیس به کسانی که نامشان یکی از القاب امام مهدی(عج) باشد، برپایی ایستگاه صلواتی و گسترانیدن سفره کریمانه به عنوان دیگر برنامه های این آیین ذکر کرد و گفت: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان، مدیرکل کتابخانه های عمومی، نماینده ادارات کل اوقاف و امور خیریه و همچنین تبلیغات اسلامی استان و فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ازجمله مسئولان شررکت کننده در این آیین هستند.

وی گفت: آیین جشن بزرگ نیمه شعبان یکشنبه هفته آینده(یکم اردیبهشت ماه سال جاری) همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گرده صفرباقری برگزار می شود.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی