کمک های غیرنقدی مردم ایرانشهر به سیل زدگان ارسال شد


کمک های غیرنقدی مردم ایرانشهر به سیل زدگان ارسال شد

زاهدان - ایرنا- سرپرست جمعیت هلال احمر ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کمک های غیرنقدی مردم شهرستان در راستای اهداف انسان دوستانه و بشر دوستانه که توسط این نهاد جمع آوری شده بود به مناطق سیل زده غرب کشور ارسال شد.

محمد رضا کرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقلامی که امروز از شهرستان ایرانشهر به مناطق سیل زده ارسال شد شامل پتو، زیرانداز، ست های بهداشتی، مواد شوینده، مواد غذایی فاسد نشدنی و آب معدنی به ارزش بالغ بر 400 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: این پنجمین محموله کمک های مردم ایرانشهر به سیل‌زدگان کشور بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان های کشور و ضرورت کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان و گرفتاران در سیل، هلال احمر آماده دریافت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی شهروندان است.
به گزارش ایرنا در روزهای پایانی سال 97 سیل آق قلا و گمیشان استان گلستان را زیر آب برد و تا چند روز گذشته مردم این مناطق گرفتار سیلاب بودند. همچنین در روزهای اولیه بهار مردم استان های لرستان، ایلام و کرمانشاه گرفتار سیل شدند و شهر پلدختر و روستاهای اطراف و معمولان در استان لرستان و بخش هایی از کرمانشاه و ایلام را نیز آب و سیل فراگرفت.
در حال حاضر نیز بخش هایی از استان خوزستان به خاطر سیل زیر آب فرو رفته است، همین سیلاب ها باعث شده است که خسارات فراوانی به استان های مختلف کشور وارد شود به همین منظور مردم ایران سیل همدلی خود را برای کمک به همنوعان به راه انداختند.
7314**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟