آیفون 4.7 اینچی مجهز به پردازنده اپل A13 سال 2020 از راه می رسد


رسانه کلیک – شایعات جدید به عرضه آیفون 4.7 اینچی اپل در سال 2020 اشاره می کنند. این گوشی هوشمند به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. شایعه ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعاتی در رابطه با آیفون 4.7 اینچی اپل در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بر اساس شایعات […] نوشته آیفون 4.7 اینچی مجهز به پردازنده اپل A13 سال 2020 از راه می رسد اولین...

رسانه کلیک – شایعات جدید به عرضه آیفون 4.7 اینچی اپل در سال 2020 اشاره می کنند. این گوشی هوشمند به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

شایعه ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعاتی در رابطه با آیفون 4.7 اینچی اپل در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بر اساس شایعات جدید، این گوشی هوشمند به چیپست اپل A13 و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این دستگاه از ماه مارس 2020 و با قیمت 650 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بر اساس اندازه صفحه نمایش، انتظار می رود با نسخه جدید آیفون 8 روبه‌رو باشیم، البته با توجه تاریخ معرفی این دستگاه شاید اپل نسل دوم آیفون SE را روانه بازار کند.

اپل قصد دارد در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. این محصولات نسخه های بروز آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR محسوب می شوند. آیفون XI و XI مکس به نمایشگر OLED و جایگزین آیفون XR به صفحه نمایش LCD مجهز می شود.

در صورتی که شایعات گذشته صحت داشته باشند، آیفون XI مکس به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای عادی، اولترا واید و تله فوتو مجهز می شود. نسخه جدید آیفون XR دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود.

آیفون 4.7 اینچی مجهز به پردازنده اپل A13 سال 2020 از راه می رسد

در سال های اخیر شایعات زیادی در رابطه با نسل جدید آیفون SE در فضای مجازی منتشر شده است. در حالی که گزارش ها خبر از معرفی این محصول در سال جاری میلادی داده بودند، به نظر می رسد اپل تمرکز خود را روی گوشی های دیگر خود قرار می دهد.

آیفون SE سال 2016 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 4.0 اینچی LCD مجهز شده که دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به چیپست اپل A9، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 1624 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط