امام جمعه مراغه: قدر نعمات انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانیم


امام جمعه مراغه: قدر نعمات انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانیم

مراغه - ایرنا - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ارتش را از یادگارهای امام راحل عنوان کرد و گفت: باید در شرایط حساس کنونی قدر داشته های خودمان از جمله ارتش و دیگر نیروهای مسلح و نعمات انقلاب و جمهوری اسلامی را بدانیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز پنج شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مراغه گرامیداشت روز ارتش افزود: امنیت نعمت بزرگی است و در صورت فقدان، به مراتب بیشتر قدر آن را خواهیم دانست.
وی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری ها و رشادت های نیروهای مسلح هستیم و باید قدر نیروهای مسلح کشورمان را بدانیم چراکه در شرایط سخت هیچ گاه ملت و انقلاب اسلامی را تنها نگذاشته اند.
وی افزود: وظیفه همه ما احترام به تامین کنندگان امنیت کشور و دعا و پشتیبانی از آنهاست.
آیت الله پورمحمدی گفت: ارتش در قدرت نظامی خلاصه نمی ‌شود، بلکه ایستادن کنار مردم در سختی ‌ها و حوادثی همچون سیل،پ و زلزله و همچنین خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت، درمان و سازندگی در مناطق محروم از دیگر اقدامات ارتش در صحنه انجام وظایف اجتماعی به شمار می‌ رود.
وی اضافه کرد: صحنه زیبایی که در روزه های اخیر شاهد آن بودیم اتحاد و همدلی تمامی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در صحنه کمک رسانی به سیل زدگان کشور بود که این اتحاد پاسخ و سیلی محکم به دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: در شرایط حساس همواره شاهد اتحاد و همدلی در بین نیروهای مسلح هستیم و امیدواریم که این اتحاد برای همیشه ادامه داشته باشد.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد: دلاورمردان ارتش ، سپاه ، بسیج و تمام نیروهای مسلح امروز مقتدر و آبرومند بر قله های افتخار می درخشند و امنیت کیان ایران اسلامی را تامین می کنند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم یگان های مختلف سه گانه ارتش شامل گروه 11 توپخانه، تیپ 221 مستقل شهید خسروتاش و پشتیبانی منطقه چهار به همراه نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، آمادگی های رزمی و دفاعی خود را در قالب رژه با صلابت نیروهای مسلح مستقر در مراغه به نمایش گذاشتند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل