ژاک ویلنوو: ویلیامز فقط به دنبال سود مالی است


فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو، قهرمان سابق فرمول یک می گوید که تیم ویلیامز بیشتر از اینکه به دنبال کسب موفقیت در این ورزش باشد، به دنبال بدست آوردن سود مالی است. تیم ویلیامز به عنوان یکی از نمادهای فرمول یک شناخته می شود که از فصل 2016 وضعیت خوبی ندارد و در حال حاضر نیز مسابقات را از انتهای خط استارت شروع می کند. ویلنوو که قهرمانی فصل 1997 را به...

فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو، قهرمان سابق فرمول یک می گوید که تیم ویلیامز بیشتر از اینکه به دنبال کسب موفقیت در این ورزش باشد، به دنبال بدست آوردن سود مالی است.

تیم ویلیامز به عنوان یکی از نمادهای فرمول یک شناخته می شود که از فصل 2016 وضعیت خوبی ندارد و در حال حاضر نیز مسابقات را از انتهای خط استارت شروع می کند. ویلنوو که قهرمانی فصل 1997 را به همراه ویلیامز بدست آورده معتقد است که این تیم در حال حاضر بر اساس سوددهی مسابقه می دهد:

ویلیامز دیگر یک تیم مسابقه ای نیست. تمام کاری که آن ها می کنند برای کسب سود است که آن را نیز بدست آوردند، پس دیگر مشکلی وجود ندارد.

اگر این شرکت 16 میلیون دلار اضافه تر در 2018 دریافت کرده و وضعیتش این چنین است، به این دلیل بوده که پول کافی برای تیم خرج نشده است. مدیر [این تیم] نمی خواهد که در فرمول یک پیروز شود، او فقط می خواهد که بیشترین سهامدار را داشته باشد.

ژاک ویلنوو: ویلیامز فقط به دنبال سود مالی استژاک ویلنوو: ویلیامز فقط به دنبال سود مالی است ژاک ویلنوو

ویلیامز با طرح لیبرتی مدیا برای محدودیت بودجه در فصل 2021 فرمول یک موافقت کرد، اما ویلنوو فکر نمی کند که این طرح اثر مثبتی داشته باشد:

اگر شما بودجه را به 100 میلیون در سال محدود کنید، چه اتفاقی رخ می دهد؟ مرسدس همه ی آن را خرج خواهد کرد اما تیم های میانه جدول مثل هاس، آلفا رومئو و… فقط یک پنجم آن را خرج می کنند تا در مکان پنجم یا ششم بمانند.

این به فرمول یک کمک نمی کند و مزخرف است. از من بپرسید به شما می گویم که چه اتفاقی رخ می دهد: تشکیلات کوچک تر پول بیشتری را به جیب می زنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!