2 میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر توزیع شد


2 میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل زده شهرستان پلدختر توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، از توزیع دو میلیون و 933 هزار لیتر فرآورده سوختی از ابتدای فروردین ماه امسال در بخشهای مختلف شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیمان بهرامی مدیر این شرکت در این رابطه گفت: از این میزان ۲۳۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت سفید، ۸۷۵ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت گاز و یک میلیون و ۸۱۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده بنزین بوده است.

بهرامی ضمن اشاره به اطلاع رسانی سازمان هواشناسی استان گفت : قبل از جاری شدن سیل تمهیدات لازم در خصوص استقرارنفتکش های حاوی بنزین و نفت سفید در شهرستان پلدختر اتخاذ شد و باتوجه به اینکه بعلت آبگرفتگی ۲ باب از جایگاههای عرضه سوخت این شهرستان ( دالوند – بابازید) از مدار سوخترسانی خارج شد خوشبختانه با تلاش مضاعف تلاشگران این عرصه جایگاه چاغروند در همان ساعات اولیه وقوع کماکان در حال فعالیت و ارائه خدمات سوختی به مردم عزیز می باشد..

توزیع بی وقفه سوخت بین مردم

وی اظهار کرد: از همان دقایق با حضور به موقع در جلسه ستاد مدیریت بحران و اتخاذ تدابیر سوخترسانی، روند توزیع سوخت در این مناطق بی‌وقفه و به بهترین نحو ممکن انجام شد..

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان تصریح کرد: با توجه به نگرانی های مردم در هنگام وقوع سیل از همان دقایق نخست در هیچ جایگاهی در مناطق سیل زده کمبود فرآورده سوختی وجود نداشت.

۴۶

کد خبر 1251311

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!