حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می خورد


حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می خورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حرف ها و تهدیدهای آمریکا علیه سپاه به درد خودش می خورد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت الله مصطفی علما در مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمانشاه با اشاره به حضور ارتش در کنار مردم در صحنه های مختلف اظهار کرد: ارتشیان در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و نمونه های این حضور را در حوزه های مختلف از جمله در خنثی کردن کودتاها و در عملیات های مهم و ماندگار سال های دفاع مقدس می توان شاهد بود.

آیت الله علما در ادامه گفت: امسال روز ارتش را در حالی گرامی می داریم که ارتشیان بسیاری کنار مردم سیل زده حضور دارند و در مدت بیست و چند روزی که از حادثه سیل در کشور گذشته شاهد حضور پررنگ ارتشیان در خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده کشورمان بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران اسلامی از محبوبیت فوق‌العاده ای بین مردم برخوردارند، اظهار کرد: آمریکا به طور قاطع این معنا را متوجه شده و اینکه امروز سپاهیان ما را در موضع اتهام قرار داده نشان از این دارد که ارتش، سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی از متن مردم هستند.

آیت الله علما اضافه کرد: وقتی ترامپ سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داده، در واقع بیش از ۸۰ میلیون ایرانی را در این لیست قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر کاری نمی تواند انجام بدهد دست به این گونه اقدامات می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در تمامی شئون سرافراز و قدرتمند است، تاکید کرد: آمریکا و غیر آمریکا کوچکتر از آن است که بخواهند بین مردم ایران اختلاف بیندازند.

وی گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی برادرانه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی ایستادگی کرده و تهدید های آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه به درد خودش می خورد، چرا که امروز ایران اسلامی کشور مقتدر در خاورمیانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از نظامیان از ارتش و سپاه گرفته تا نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی خصوصا استاندار کرمانشاه برای حضور جانانه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در قضیه بارندگی های اخیر تقدیر کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل