ارتش و سپاه ید واحدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهند بود


ارتش و سپاه  ید واحدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهند بود

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله علیه السلام آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین و دستاوردهای انقلاب در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ مهدی معمارباشی، امروز 29 فروردین در مراسم رژه روز ارتش در کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در هم پیچنده طاغوت زمان شد و دشمنان که منافع خود را در اثر این دگرگونی بزرگ در خطر می‌دیدند، در صدد برآمدند با اجرای توطئه های مختلف نهال نوپای انقلاب را به ضعف و شکست بکشانند. در بین همه توطئه ها، دسیسه انحلال ارتش در دستور کارشان بود که دوراندیشی و بصیرت امام خمین(ره) موجب شد خط بطلانی بر این توطئه کشده شود و خیلی زود کام شیرین دشمن تلخ شد.

وی تصریح کرد: امام(ره) بر این امر واقف بود که ارتش و قوای نظامی به عنوان ستون و رکن دفاع از کیان و ارزش های انقلاب و بازوی توانمندی در خدمت انقلاب و مردم است و نباید دستاویز گروه‌های ضدانقلاب و توطئه بیگانه و استکبار قرار گیرد و با نامیدن روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند که با ان نامگذاری ارتش انقلابی پدید آمده و تولدی دیگر یافته بود. ارتش در 40 سال گذشته همواره همراه و همگام با ملت، رهبری و فرمانده کل قوا در دوران امام(ره) و پس از ایشان تابع مقام معظم رهبری بوده، انقلابی عمل کرده، انقلابی مانده و خواهد ماند.

وی گفت: کارنامه درخشان ارتش در این سال ها موید همین است؛ چه در عرصه دفاع مقدس، چه در مبارزه با ضد انقلاب و یا در عرصه سازندگی در رسیدن به خودکفایی، خوداتکایی و قطع وابستگی از بیگانه. امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان ضمن اجرا کردن واقعی و به موقع پیام ولایت توانسته شعار ما می توانیم را در عمل به منصه ظهور برساند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: در عرصه نیروی زمینی محور آمایش سرزمینی یگان‌ها و تغییر در یگان‌ها و ساخت سلاح‌های مدرن و به روز تک تیرانداز، انواع نفربر و تانک‌های زرهی، تعمیر و نگهداری تجهیزات نیروی هوایی و ساخت انواع جنگنده ها صورت گرفته و با تغییر در راهبرد نیروی دریایی، این نیرو تبدیل به یک نیروی فرامنطقه ای شده و با تلاش نیروی هوایی، فضا ایران به امن ترین فضای هوایی منطقه بدل شده است.

وی اظهار کرد: حضور مقتدرانه ارتش در مرزها به همراه دیگر نیروهای مسلح مصداق "اشداء علی الکفار" است و اجرای طرح های مردم یاری و کمک به مردم "رحماء بینهم" را تداعی می کند. امروز نیروهای مسلح ما آماده‌تر از گذشته با توان دفاعی و رزمی بالا آماده دفاع از کیان و میهن و ارزش های انقلاب اسلامی و حریم ولایت بوده و گوش به فرمان مقتدای خود پاسخگویی قاطع و دندان شکن به هر دشمن منطقه ای و فرامنطقه ای است.

وی گفت: اقدام مذبوحانه دشمنان(در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های ترورستی) که از روی یاس و ناامیدی و ضعف و به واسطه سیلی محکمی که از فرزندان سبز قامت این سرزمین و سایر نیروهای مسلح در از بین بردن ریشه تروریسم در منطقه رخ داده را محکوم می کنیم. ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله علیه السلام آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین و دستاوردهای انقلاب در جهت نابودی و محو کامل رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403